Gå til innhold

ødelegger source for pro gamerne?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det vil sikkert bli en forskjell når de spiller Cs:s, men jeg tror de pro-gamerne som bruker awm/awp kommer til å bli bedre eller like god...

awm/awp ? gidder du forklare forkortelsen ?

 

er ikke alle her som kan alle sånne (ikke det at jeg spiller cs da :p) ble bare nyskering på hva det stod får

Artic Warefare Magnum/Police

Den store grønne elefantbørsja!

Lenke til kommentar
Det vil sikkert bli en forskjell når de spiller Cs:s, men jeg tror de pro-gamerne som bruker awm/awp kommer til å bli bedre eller like god...

awm/awp ? gidder du forklare forkortelsen ?

 

er ikke alle her som kan alle sånne (ikke det at jeg spiller cs da :p) ble bare nyskering på hva det stod får

Artic Warefare Magnum/Police

Den store grønne elefantbørsja!

Populært kallt på LAN (Iallefall her hvor jeg bor) Kanonen! :)

Lenke til kommentar
jada, enda en tråd om cs:s... :roll: men her SKAL det bare diskuteres om cs:s er så forskjellige fra den "gamle" cs'en at den vil dra pro gamere som HeatoN, elemeNt, hyper etc. ned på et mye lavere nivå? vil source på en måte ødelegge for de som var skilla i 1.6?? :ermm:

 

i så fall syns jeg det ville være j***i råttent, og også en sansynlig begynnelsen på counter-strikes storhets tid... :cry:

nu cheatet det voldsomt i counterstrike sin barnhets tid, så med cs:source final, så trur jeg folk vill stille på like ben ;)

 

Dere må huske på at cs source slik den er idag er VELDIG BETA! :w00t:

Lenke til kommentar

Jeg har ikke testa cs:s så veldig mye, men jeg regner med at det tar en stund før det kommer i store turneringer som CPL osv. På ESWC klaget spillerne over at pc'ene ikke var gode nok til å spille vanlig CS 1.6, så jeg kan bare tenke meg hvordan det kommer til å bli hvis de skulle sitte der med 40-50 fps og klage.

Lenke til kommentar

Jeg ser virkelig ingen problemer med at de som var gode i cs 1.5 og 1.6 ikke er like gode i source.

Det gir jo bare alle andre som ikke lever på cs en sjans til å spille uten å bli slakta fullstendig. Grunnen til at folk klager på akkurat dette vil jeg anta at de er redde for å tape.

 

Jeg for min del har ikke spilt cs på år og dag, men kommer nok til å spille litt cs:source, i håp om at det blir artigere å spille enn CS 1.5/1.6.

Lenke til kommentar

Syntes css sånn som det er nå er alt for random og mangler "feeling", ta feks når du jogger bortover eller en fiende jogger bortover, hodet "bobber" opp og ned som om du sku hatt støtdempere på føttene og granatene er alt for bra (he gjør mye dmg + ødelegger lyden og flashen er overpowered..) Dessuten så kan du ikke booste hvis du ikke står intill en vegg ellns og du kan ikke skyte gjennom vegger.. rekylen er dessuten alt for tilfeldig og du kan ikke se hvor du treffer (små kulehull, effekter osv)

Syntes de skulle gjort css mye mer likt 1.6 og bare oppgradert grafikken og prøvd å gjøre fysikken mest mulig likt gode gamle cs.. (if it aint broke, dont fix it)

Lenke til kommentar
Syntes css sånn som det er nå er alt for random og mangler "feeling", ta feks når du jogger bortover eller en fiende jogger bortover, hodet "bobber" opp og ned som om du sku hatt støtdempere på føttene og granatene er alt for bra (he gjør mye dmg + ødelegger lyden og flashen er overpowered..) Dessuten så kan du ikke booste hvis du ikke står intill en vegg ellns og du kan ikke skyte gjennom vegger.. rekylen er dessuten alt for tilfeldig og du kan ikke se hvor du treffer (små kulehull, effekter osv)

Syntes de skulle gjort css mye mer likt 1.6 og bare oppgradert grafikken og prøvd å gjøre fysikken mest mulig likt gode gamle cs.. (if it aint broke, dont fix it)

1. Granater ER vanligvis sterke, ikke sånn som på CS 1.x hvor du får en granat ved beina som sprenger og du tenker: "oi, se på den. jaja" og går videre.

 

2. Jeg har ikke vært nok inni CS-miljøet at jeg vet hva du prater om når du sier "Dessuten så kan du ikke booste hvis du ikke står intill en vegg", men om det forsvinner, så ser jeg ikke problemet da dette høres ut som en litt nasty bug.

 

3. Rekylen på skytevåpen ER vel temmelig tilfeldig, er den ikke? :p

 

4. At du ikke kan skyte gjennom vegger er også helt greit synes jeg.

Jeg mener at på et spill så bør en faktisk SE motstanderen hvis du skal drepe vedkommende med skytevåpen.

 

Dette er ihvertfall min mening. Vær uenig den som vil :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...