Gå til innhold

Trenger mote tips


Anbefalte innlegg

Bare tenkte på jeg... er det en god mulighet til å slippe å tjenestegjøre ved å stille i klær som gjør at du blir stemplet som "uegnet" og "pingle"? Tror ikke det er noe problem for meg det der :p

Nei, men det er en god sjanse for at vi bondetamper fniser litt bak ryggen din. ;) Slapp av, sånt noe avgjøres av langt mer kyndige folk enn oss, vi har kun ansvaret for idiotsikre tester. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bare tenkte på jeg... er det en god mulighet til å slippe å tjenestegjøre ved å stille i klær som gjør at du blir stemplet som "uegnet" og "pingle"? Tror ikke det er noe problem for meg det der :p

Nei, men det er en god sjanse for at vi bondetamper fniser litt bak ryggen din. ;) Slapp av, sånt noe avgjøres av langt mer kyndige folk enn oss, vi har kun ansvaret for idiotsikre tester. :)

Jeg som trodde jeg endelig hadde funnet en enkel måte å slippe å tjenestegjøre på :p (Forøvrig vant til at bondetamper ler av meg - men når du spør dem om de har vokst opp på kraftfôr fra Felleskjøpet blir de stort sett stille).

Lenke til kommentar
Rosa og lyseblå er typiske pastellfarver. Gulfarve kan av mange påstås å være pastell, jeg har ikke helt bestemt meg selv. Lys gul regner jeg uten tvil som pastell, men litt sterkere er jeg i tvil om.

Pastellfarger har ingenting med rosa og lyseblå å gjøre. Knall rosa er ikke pastell. Pastell er lyse, duse farger.. litt vanskelig å forklare, egentlig.

Lenke til kommentar
Rosa og lyseblå er typiske pastellfarver. Gulfarve kan av mange påstås å være pastell, jeg har ikke helt bestemt meg selv. Lys gul regner jeg uten tvil som pastell, men litt sterkere er jeg i tvil om.

Pastellfarger har ingenting med rosa og lyseblå å gjøre. Knall rosa er ikke pastell. Pastell er lyse, duse farger.. litt vanskelig å forklare, egentlig.

Nei, naturlig nok er ikke neonfarver pastellfarver, for da er det jo nettopp, neon!

 

Tenk på pastell som litt lyse, "deilige" farver du. Eksempel:

pPOLO1-1536695_lifeorstandard_v330.jpgpPOLO1-1427388_lifeorstandard_v330.jpg

 

pPOLO1-1427363_lifeorstandard_v330.jpgpPOLO1-1443196_lifeorstandard_v330.jpg

 

 

#EDIT av moderator - Når alle bildene sto ved siden av hverandre, ble de litt for brede for forumet.

Endret av Afseth
Lenke til kommentar

JoachimR: vasser du i penger eller (konklusjon fra flere tråder). Sand er jo mer eller mindre like dumt som Kamikaze med "bare" 4.000 i budsjett. Kjøpte meg en skjorte til 1.900 der en gang :roll:

 

Litt feedback på forslagene her hadde sikekrt vært greit for å få litt spesifisering av det som kan være av interresse.

Lenke til kommentar
Pastell er ÆSJ!

Svart er kult.

Men ingenting av delene er på moten.

Å følge moten som en sau er bare patetisk spør du meg...

Alle har sine meninger, har mye svarte klær, men blir ganske kjedelig etterhvert syntes jeg...

 

Hva med litt variasjon i hverdagen? Hvis du har en farge, virker det som livet repeterer seg hele tiden, hvem er sauen da?

Lenke til kommentar

For en gangs skyld skal vi høre litt på JoachimR. Jeg liker ikke østkanstilen, og Sand er en super butikk. Men, som sagt, du får ikke mye for 4000 kr. Derfor er Jack & Jones et billigere alternativ. Det er en fin butikk for menn på Byporten som jeg digger, men jeg husker ikke navnet. Dra dit og titt. Siden du har veldig lite klær, bør du tenke på at du må matche; ikke bare kjøp en genser her, en bukse der - også passer det ikke sammen i det hele tatt.

 

Ta gjerne bilde av det du ender opp med. Alltid spennende når gutter kom hjem med nye klær; de fleste kjøper ofte det stikk motsatte av hva de blir rådet til :p

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
Hva med litt variasjon i hverdagen? Hvis du har en farge, virker det som livet repeterer seg hele tiden, hvem er sauen da?

Svart er ikke pr. definisjon en farge ;)

Å holde på en stil ser eg heller ingenting galt med.

Sau er de som gjør akkurat som alle andre. Eg kler meg ikke bare i svart... men det er vel mest svart ;)

Lenke til kommentar
Sau er de som gjør akkurat som alle andre.

Sauer har også ingen stor betydning i "det store bildet", er bare et enkelt individ av mange.

 

Jeg syntes at alle har sin egen "glow". Og føler at jeg ikke uttrykker det helt, derfor leter jeg etter ny garderobe

 

Men er det noen som har url til noen sider? skulle likt å se en norsk FHM side, men finner det visst ikke, også er det ganske unyttig med amerikanse side da de tar klær fra the Gap og gud vet hva...

Lenke til kommentar
Rosa og lyseblå er typiske pastellfarver. Gulfarve kan av mange påstås å være pastell, jeg har ikke helt bestemt meg selv. Lys gul regner jeg uten tvil som pastell, men litt sterkere er jeg i tvil om.

Pastellfarger har ingenting med rosa og lyseblå å gjøre. Knall rosa er ikke pastell. Pastell er lyse, duse farger.. litt vanskelig å forklare, egentlig.

Hva med å si at pastellfarger er "vanlige" farger ispedd hvitt?

 

Det var i hvert fall det jeg fikk beskjed om da jeg spurte...

Lenke til kommentar
JoachimR: vasser du i penger eller (konklusjon fra flere tråder). Sand er jo mer eller mindre like dumt som Kamikaze med "bare" 4.000 i budsjett. Kjøpte meg en skjorte til 1.900 der en gang

 

Vasser desverre ikke i penger, og dessuten hender det jo at Sand har tilbud de også :) Kjøpte en jakke til 500 der for ikke lenge siden, og de er veldig hyggelige de som står bak der og spør litt sånn vennlig, personalet er faktisk utmerket!

 

Får med meg ei veninne på torsdag, da skal vi shoppe. Hu har et skap som er større enn rommet mitt, så da ska vi ha det gøy! Gleder meg!

Lurt!

 

Tja AnAnAs, det går jo an å høre på meg innimellom ;)

 

EDIT: Og takk til moderator - sånn jeg hadde tenkt meg det, men fikk det ikke helt til :)

Endret av JoachimR
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...