Gå til innhold

Trenger mote tips


Anbefalte innlegg

Får lønn snart, og har satt av 4000kr på klær.

 

Gikk VK1 kjøretøy i fjor og allmenne påbyggning i år, og merker at skapet mitt ikke er helt med... Har faktisk bare 2 bukser og 3 gensere jeg kan bruke...

 

Vell, 4000kr burde kjøpe litt klær, noen som vet om noen sider som gir bra oversikt, eller noen her som er litt motebevisst som kan gi noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Foreslår en tur rett inn på Kamikaze, så får du hjelp! De er meget hyggelige, så lenge du ikke ser ut som en østkantgutt, da er det visse muligheter for kommentarer som "her har vi ikke noe for deg". Men kanskje du vet litt mer hva du vil ha? Hva er moten på stedet du bor? Bare i oslo er det jo enorme forskjeller på bosted.

 

Siste alternativ er å ringe Homsepatruljen liksom ;)

Lenke til kommentar
Hva med å bare kjøpe det du liker :scared:

 

Drit nå i hva som er "in" eller whatever...

Agree...

Sant, men jeg liker å se bra ut... Grunnen til at jeg tar opp dette spørsmålet er fordi jeg så klassebildene fra 3kl til vk2 her om dagen, og ser at jeg nesten alltid ser ut som en dass... grunnen til dette er fordi jeg alltid har hatt den "hva med å bare kjøpe det du liker" attitude...

 

Kan også innrømme at jeg syntes det som er "in" for tiden ser ganske bra ut og, med "layering" av klær og sånt.

 

PS, bor i Oslo

Endret av King_mephisto
Lenke til kommentar

-jeans (ikke kjøp en sekk uten passform)

-blazer (også en som sitter bra, det er mye å velge i, om du synes det blir for oppyntet med en tradisjonell, kan du alltids kjøpe en i chord eller lignende, eller plysjaktig, om du tør det)

-t-skjorte/høyhalset genser/skjorte, avhengig av personlig preferanser og stil.

 

Om du kombinerer det med et ålreit belte og et par sko, skulle det bli en bra, og om du er litt prisbevisst burde det være mulig å få til 4000,- (skal du ha med blazer (noe jeg absolutt vil anbefale, maken til genialt plagg finnes ikke, når en har blitt vant med det) kan du ikke kjøpe JLindeberg, Tiger etc når du har 4000 til rådighet, da svir du bort hele budsjettet på ett plagg (ikke det at det er noe i veien for å gjøre det, men oppfattet det vel ikke akkurat som om det var det som var ønsket).

Lenke til kommentar
Foreslår en tur rett inn på Kamikaze, så får du hjelp! De er meget hyggelige, så lenge du ikke ser ut som en østkantgutt, da er det visse muligheter for kommentarer som "her har vi ikke noe for deg". Men kanskje du vet litt mer hva du vil ha? Hva er moten på stedet du bor? Bare i oslo er det jo enorme forskjeller på bosted.

 

Siste alternativ er å ringe Homsepatruljen liksom ;)

Du får ikke så forbanna mye for 4 lapper på Kamikaze da...

 

Personlig liker jeg meg på Matinique (heter vel companys nå) i Bogstadveien. Der har de hyggelig personale som hjelper deg å fikse på stilen hvis du spør. De er ikke pushy, men kommer med vennlige tips. Bukser kan være forholdsvis dyrt der (de jeg selvfølgelig synes er finest ligger over 2k, men du kommer deg langt under tusenlappen alt etter stil) etter at Companys tok over, men alt annet finner du til en grei penge.

 

Det går i alt fra dress til semi-trash. Ikke noe skumle "østantklær der" men heller sentrum mot vest hvis man absolutt skal bruke geografisk merking av klær.

 

For damene kan jeg anbefale klærne i etagen over ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...