Gå til innhold

Half-Life: Hva skjer med HL 2 nå? spillet er ferdig..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Gold" betyr vel det samme som i platebransjen: at et visst antall enheter har blitt solgt. I spill-bransjen betyr det at de har fått et visst antall forhåndsbestillinger, eller i dette tilfellet et visst antall forhåndsbestillinger + salg over Steam.

Det er i alle fall min forklaring på hvorfor de har hengt opp en pinjata på hovedkontoret, og venter på at spillet skal "Go gold", slik at de kan smadre pinjataen, og slippe spillet.

Lenke til kommentar
"Gold" betyr vel det samme som i platebransjen: at et visst antall enheter har blitt solgt. I spill-bransjen betyr det at de har fått et visst antall forhåndsbestillinger, eller i dette tilfellet et visst antall forhåndsbestillinger + salg over Steam.

Det er i alle fall min forklaring på hvorfor de har hengt opp en pinjata på hovedkontoret, og venter på at spillet skal "Go gold", slik at de kan smadre pinjataen, og slippe spillet.

Feil. Les tidligere innlegg i tråden før du svarer (siden du bare gjetter). At spill "går gull" betyr at release-versjonen av programvaren er klar (dvs godtatt av publisher, forhåpentligvis bugfri, kan sendes til pressing og videre distribusjon).

Endret av thomanil
Lenke til kommentar
Så lenge det kommer ut i år så skal ikke jeg klage. Men hvis det utsettes i mange måneder  :mad:

Det er vel allerede utsatt ganske mange måneder...

Rart det, for nå er det bekreftet at det kommer 16. november ;)

 

 

Edit: Bilde funka ikke, men det er tatt fra Steam'en min og der står det at HL er er gone gold :)

post-169-1098167126_thumb.jpg

Endret av Kasp
Lenke til kommentar
har venta ei stund så jeg vil ikke vente lenger :p har kjøpt det på steam så får det forhåpentligvis på release dagen men lurer på når på dagen den 16nde det skjer?

Regner med at det er lik lansering tidsmessing i hele verden...

Jepp, det blir nok det, for å hindre / forminske piratkopieringen. Guuud jeg er glad jeg har kjøpt det via steam, håper det selger i bøtter og spann i butikken, så dere andre som tvilte på steam angrer :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...