Gå til innhold

Half-Life: Hva skjer med HL 2 nå? spillet er ferdig..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fordi det ikke bare handler om et spill.... De må få godkjent alle spillene som følger med HL2. Dessuten så har ikke HL2 gått gull ennå.

wtf betyr egentlig "Gått gull" eller "Gone gold"?

Jeg skjønner ikke det, "Rct3 has gone gold", "Halo 2 has gone gold", "HL2 has gone gold" hva er dettte?

Det betyr at spillet (RC) er godkjent av publisher (i dette tilfellet, Vivendi) og alt er klart til pressing...

Lenke til kommentar
Fordi det ikke bare handler om et spill.... De må få godkjent alle spillene som følger med HL2. Dessuten så har ikke HL2 gått gull ennå.

wtf betyr egentlig "Gått gull" eller "Gone gold"?

Jeg skjønner ikke det, "Rct3 has gone gold", "Halo 2 has gone gold", "HL2 has gone gold" hva er dettte?

Gold = spillet blir sendt til masseproduksjon. Det betyr, for Half Life 2 vedkommende, at utgiveren Vivendi har godkjent RC (en kopi av spillet som utvikleren mener er ferdig) fra Valve.

 

Edit: Svarte for seint...

Endret av guezz
Lenke til kommentar
Fordi det ikke bare handler om et spill.... De må få godkjent alle spillene som følger med HL2. Dessuten så har ikke HL2 gått gull ennå.

wtf betyr egentlig "Gått gull" eller "Gone gold"?

Jeg skjønner ikke det, "Rct3 has gone gold", "Halo 2 has gone gold", "HL2 has gone gold" hva er dettte?

Gold = spillet blir sendt til masseproduksjon. Det betyr, for Half Life 2 vedkommende, at utgiveren Vivendi har godkjent RC (en kopi av spillet som utvikleren mener er ferdig) fra Valve.

 

Edit: Svarte for seint...

Ditt svar var tydeligere enn han som var før deg :) heeh! Takker for svar jah :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...