Gå til innhold

Synes DU eXploid cheater?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Skal være riktig emnefelt nå... :)

Til nye folk som leser: Last ned den 112mb store videoen HER og gi din mening...

Min mening: Ja.

Endret av Caddy
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Må slenge inn en poll da.

EDIT: Jeg har forresten ikke peiling på om han cheater, har ikke sett videoene hans engang, han er sikkert bare god og alle dere som syns han cheater er noobs ;)

Endret av odex
Gjest Slettet-VqMh8ni9
Skrevet

Min mening: Nei.

Din mening: Helt på jordet.

Skrevet

Forumbeskjed

Beklager, en feil oppsto. Hvis du ikke vet hvorfor du fikk denne feilmeldingen så kan du forsøke hjelpesidene

Feilmeldingen som oppsto var:

Du kan ikke starte en avstemning

....

Gjest Slettet-VqMh8ni9
Skrevet

Btw, hvorfor i mongoland poster han en fragmovie om han cheater? Berømt cheater? Han guller bare ekstremt mye, pluss at han har lyd

Skrevet (endret)

Utrolig høy lyd du spiller med i såfall... Når en er rett på sia, og du alikavel hører en som er bak en vegg, 50 meter unna.... + du vet nøyaktig hvor huet hans er.... :thumbdown:

Endret av Caddy
Skrevet (endret)
Utrolig høy lyd du spiller med i såfall... Når en er rett på sia, og du alikavel hører en som er bak en vegg, 50 meter unna.... + du vet nøyaktig hvor huet hans er....  :thumbdown:

Har sett videoen...

Ventrilo blir jo også cheating, ettersom det blir ghosting...

Du så klipp fra sånn ca 12 ganger han har spilt av de sikkert 700++ gangene, så jeg tror ikke han vet "nøyaktig hvor hodene er".

Hehe, ja, så HeatoN, Potti, elemeNt, knoxville, fisker, Johnny R, ShaGuar, vilden, hyper, jeg, Awake, niXon, og alle andre som har spilt PCW på annet enn LAN cheater, siden de spiller PCW med ventrilo? Godt poeng.

Endret av sosohal
Gjest Slettet-VqMh8ni9
Skrevet
Har sett videoen...

Ventrilo blir jo også cheating, ettersom det blir ghosting...

Ventrilo cheat?

Så du mener at SK, NoA, xlnz osv cheater? GO FOR TEH CPL du

Skrevet
Utrolig høy lyd du spiller med i såfall...

Nei? Har bare godt headset og kjører A3D.

Når en er rett på sia, og du alikavel hører en som er bak en vegg, 50 meter unna....

Er noe som kalles å gjette :roll:

+ du vet nøyaktig hvor huet hans er....  :thumbdown:

Vel, jeg vet ikke nøyaktig hvor det er plasert, men jeg vet hvilken høyde jeg må skyte for å treffe headshot.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...