Gå til innhold

Cs: Source, er det gøy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer nå sterk å kjøpe Half Life 2 pakka over Steam for å kunne spille "nye" cs, men jeg er ikke sikker på om CS: Source faktisk er noe bra eller om noen forbedring fra cs 1.6 i det hele tatt.

Pro's and Con's??? Gi meg litt info, og gjerne screenshots for å vise grafikken, takk. :thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vurderer nå sterk å kjøpe Half Life 2 pakka over Steam for å kunne spille "nye" cs, men jeg er ikke sikker på om CS: Source faktisk er noe bra eller om noen forbedring fra cs 1.6 i det hele tatt.

Pro's and Con's??? Gi meg litt info, og gjerne screenshots for å vise grafikken, takk. :thumbup:

Bilder og film

Jeg syns det er ekstremt bra.. :thumbup:

Skrevet

CS:S er MYE gøyere en 1.6 var når det kom ut, den fysikkmotoren de bruker, du kan nesten gjøre alt med det, folka detter i de rareste posisjoner hehe :)

CS:S EIER! :)

Skrevet

Skulle ønske at veggene knuste og biter falt av dem når de ble skutt på eller granater sprengte ved dem... Det hadde vært kjempefestlig.. Det finnes ik no mer kos enn når splinter, steiner og sand fyker rundt deg :D

Skrevet
Skulle ønske at veggene knuste og biter falt av dem når de ble skutt på eller granater sprengte ved dem... Det hadde vært kjempefestlig.. Det finnes ik no mer kos enn når splinter, steiner og sand fyker rundt deg :D

At fliser osv hadde knust og detti ned hadde vært en fet detailj ja men at du kunne sprenge vekk veggene på spillet hadde ødelagt cs...

Skrevet
[min mening]

Det er et spill man spiller når man ikke har noe annet å spille - og det er alt for lett å treffe...

[/min mening]

men du har noe annet å spille, nemlig cs 1.6!!! :yes::yes:

Skrevet (endret)
Skulle ønske at veggene knuste og biter falt av dem når de ble skutt på eller granater sprengte ved dem... Det hadde vært kjempefestlig.. Det finnes ik no mer kos enn når splinter, steiner og sand fyker rundt deg  :D

At fliser osv hadde knust og detti ned hadde vært en fet detailj ja men at du kunne sprenge vekk veggene på spillet hadde ødelagt cs...

jeg mente ik at veggene skulle sprenge helt bort, men deler av veggen skulle sprengt bort hadde vært naturlig og bra.. Også hvis granaten sprang i brennbart materiale skulle det tatt fyr og brent i flere minutter på f.eks Tredplanker, tepper osv..

Nye våpen hadde også vært veldig spennende.. Synd valve ikke tenker så langt.. Dette blir bare som en ny update av cs (med ny grafikkmotor.. ) :roll:

Endret av Janivars
Skrevet
Skulle ønske at veggene knuste og biter falt av dem når de ble skutt på eller granater sprengte ved dem... Det hadde vært kjempefestlig.. Det finnes ik no mer kos enn når splinter, steiner og sand fyker rundt deg  :D

jeg mente ik at veggene skulle sprenge helt bort, men deler av veggen skulle sprengt bort hadde vært naturlig og bra.. Også hvis granaten sprang i brennbart materiale skulle det tatt fyr og brent i flere minutter på f.eks Tredplanker, tepper osv..

Nye våpen hadde også vært veldig spennende.. Synd valve ikke tenker så langt.. Dette blir bare som en ny update av cs (med ny grafikkmotor.. ) :roll:

Tror ikke en håndgranat kunne sprengt en vegg uansett.

Bomben til terroristene kunne ha klart det, men hvis du står så nærme at du kan se veggen sprenge, så er du sannsynligvis dø allikevel.

Skrevet

Bomben til terroristene kunne ha klart det, men hvis du står så nærme at du kan se veggen sprenge, så er du sannsynligvis dø allikevel.

jeg tror nok at en håndgranat hadde sprengt vekk deler i en murvegg ja :roll:

Skrevet
[min mening]

Det er et spill man spiller når man ikke har noe annet å spille - og det er alt for lett å treffe...

[/min mening]

Det med at det er for enkelt å treffe syns eg e veldig dårlig argument.

Fordi det er likt for alle, så om du treffer lett så kan de andre også treffe deg lett.

Det er alltid noen som er bedre enn andre og det vil det være her også.

Om det er så enkelt å bli truffet så må spille bli mer taktisk (spilt Rainbow Six? 1 kule du er dø) noe som gjør spillet mye mer gøy å spille.

Min mening: Aimer er annerledes, du må venne deg til det, men spille frisker opp CS for alle de som ble leie av den gamle.

Skrevet

jeg tror nok at en håndgranat hadde sprengt vekk deler i en murvegg ja :roll:

En håndgranat har faktisk latterlig liten sprengkraft.. En splintgranat bruker stort sett splinter til å gjøre skade, og en sjokkgranat bruker lufttrykk til å uskadeligjøre og drepe. Et kraftig fyrverkeri kunne sikkert lagd et større hull i bakken enn en håndgranat.

Skrevet (endret)

jeg tror nok at en håndgranat hadde sprengt vekk deler i en murvegg ja  :roll:

En håndgranat har faktisk latterlig liten sprengkraft.. En splintgranat bruker stort sett splinter til å gjøre skade, og en sjokkgranat bruker lufttrykk til å uskadeligjøre og drepe. Et kraftig fyrverkeri kunne sikkert lagd et større hull i bakken enn en håndgranat.

derfor det ofte bare ligger sot igjen på bakken? som om en "større" kina putt har vært der? hehe, takk for info. :)

edit: spillet er fantastiskt, klarer ikke å spille 1,6 lengre.

Endret av nord
Skrevet (endret)

Det hadde klart fallt vegg mye stein fra veggene når en granat sprengte, spesielt i de_Dust, hvor veggene er laget av tørr stein og "sement"

Anyways, dette spillet er noe av det beste jeg noen gang har prøvd!

Ja, det er faktisk helt uvirkelig!

Jeg hatet cs_Office før, men nå, i den nye versjoen av brettet, har de føyet til masse ting man kan dekke seg bak, men som "forsvinner" etter hvert!

Når man skyter i vinduene får man samme effekt som i SoF2 (hvor glasset bare knuses i nærheten av hvor du har skutt)

Og så hadde vi den Dell-PC'n da!

Den er genial!

Man kan skyte av lokket på siden, så man kan se hovedkortet, prosessoren (som er boxed :p ) og skremkortet! DRIIIIT RÅTT!

Aztec er jo også skikkelig fet da!

de_Dust2 er ganske lik forgjengeren, bare ved noen små forandringer (tønner og kasser her og der, osv)

de_Cbble er også fet, selv om at jeg ikke fikk spilt den lengre en 2 minutter.

cs_Italy....

DEN ER SÅ SWEEEET!

På markedet finner man nå meloner, bananer, og appelsiner!

De er selvfølgelig fullt "brukbare"! :D

Det går forresten an å spille en form for fotball med melonene da! :!:

EDIT:

En sjokk-granat må man nok ha helt oppi trynet for at den skal drepe, ja!

Maningen med den er ikke å drepe, men å uskadeliggjøre en fiende på en ufarlig måte...

Offeret mister foreløpig hørselen (noen ganger permanent, eller livsvarige skader) og mister synet for ei stund...

I tillegg til at man får forferdelig hodepine.

Men det er ikke akkurat slik at man reiser seg opp, rister på hodet, og løper videre etter å ha blitt truffet av en slik granat da.

Litt off-topic, menmen...

Endret av MeTa][iC
Skrevet

Hm, tusen takk for meninger og screens. :D

Men har også et annet spørsmål:

Hva slags hardware krever spillet for å kjøre glatt i

en nogenlunde grei oppløsning?

(Nytt grafikkort skal kjøpes :thumbup: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...