Gå til innhold

Hvordan ser det ut inni kabinettene deres?


Anbefalte innlegg

Må si det har vel heller litt neggativ effekt på damer når dem ser den PCen. Så noe penisforlenger vel jeg nesten ikke tørre å si det er. Fordelen er jo att når en kvinne godkjenner PCen så han hun samme interesse som meg  :thumbup:

LOL!

Joda, du har antakelig rett i det, mht damer. Óg; det var jo ment som en fleip....

 

Men 8 terrabyte da mann? Hva i svarteste granskauen skal du med all den plassen?

Lagring av samtlige TV-innslag fra de tre neste OL-sendingene?

For ikke å snakke om administrasjon / organisering av alle diskene? Og men fler enn én partisjon på dem, så rekker jo snart ikke alfabetet til lenger.

Jeg blir i alle fall andpusten, bare ved tanken.... :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
LOL!

Joda, du har antakelig rett i det, mht damer. Óg; det var jo ment som en fleip....

 

Men 8 terrabyte da mann? Hva i svarteste granskauen skal du med all den plassen?

Lagring av samtlige TV-innslag fra de tre neste OL-sendingene?

For ikke å snakke om administrasjon / organisering av alle diskene? Og men fler enn én partisjon på dem, så rekker jo snart ikke alfabetet til lenger.

Jeg blir i alle fall andpusten, bare ved tanken.... :dontgetit:

For å si det slik krever det litt tid å ha så mange disker. Når det gjelder Win så er det litt domt att man ikke kan bruke mer enn a-z direkte som partisjonsnavn men man kan mappe disker inn til foldere å det funker fint. For min del er dette kun en server så jeg har mappet alle disker inn til en folder for så å mappe den folderen som alle diskene ligger i over til en networks drive. Dermed får jeg tilgang til alle disken på Workstation min med Gbit uplink :)

Når det gjelder hva jeg bruker all denne plassen til: Du vet videoredigering krever sitt ;) i tillegg så har jeg backup av alle DVDfilmene mine + noe (nesten alle) TVserier som er vist gjennom tidene :p

Lenke til kommentar
Her er mitt.. Kanskje ikke så mye å skryte av akkurat.. Men ryddig syns jeg da det er, selv om det er alt for smalt.

Satser på et servertower eller no snart.. Skal kjøpe lakk etterpå. Noen som har no forslag? Tenkte på svart, og maler et tynt tynt lag med rødt oppå det igjen.

 

http://img.photobucket.com/albums/v303/m4r...binettet003.jpg

haha, jeg har samme kabinettet liggende å slenge hjemme.

fant det på dynga :!:

Den jeg fant mitt og :roll:

 

 

Nå er værtfall alt unntatt fronten lakkert svart matt..

Lenke til kommentar
Kan dere begynne å poste bilder og slutte å diskutere så mye OT?

LEs Emnetittel

Du sa det selv, les emnetittel :tease:

Hvorfor postet du da ikke noe bilde :thumbdown:

Fordi jeg har posten 3 ganger før! Derfor!

Men siden du sikkert vil se så skal du få så lar vi denne diskusjonen være død. Men jeg står alikevell på min sak!

Etterfullstendigrydding.jpg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...