Gå til innhold

Hvordan ser det ut inni kabinettene deres?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrue Postet i dag, 23:08

Vel og merke har jeg jo et ganske ryddig kabbis, men det er vel ikke det eneste som teller?

Nei det er helt sikkert, selv er jeg mer opptatt av ytelse enn utsende, men det er liksom ikke mulig og ikke bli litt imponert av det bygget du har der Skrue.

Utrolig bra rett og slett, og ikke minst liker jeg at det er veldig hjemmelagd.

 

Syns dere som mener man MÅ ha skjermkort til MINST 2000Kr osv er helt på jordet, det det står respekt av, er kreative løsninger, ikke god råd! :)

Endret av pcp160
Lenke til kommentar
Forresten skrue.. Er ikke ATX kabelen koblet til ?

 

EDIT: Husket nå, var det det bildet før du var helt ferdig ?

5193624[/snapback]

 

Du har heelt rett i det, så "me har juksa litt". Hverken ATX- eller "P4-kontakten" er tilkoblet på bildet.

Men ATX-kontakten er nå så godt som skjult bak en av slangene, så forskjellen er uansett ikke så stor. ;)

 

Btw; Chipsetkjøleren er heller ikke helt identisk nå, med den på bildet. Har jo byttet ut den sorte alu-plata med heatpipes, og jeg synes i alle fall at det ser litt "barskere" ut. Dessuten kjøler jo denne løsninga atskillig bedre!

Endret av Skrue
Lenke til kommentar

Takker for det Fleksnes!

Og må nok si meg enig i det med å erstatte (det meste av) silikonslangene med kobberrør.

I det oppsettet jeg har nå så bør det absolutt la seg gjøre, så se ikke bort ifra at det kan skje!

Rør har jeg jo nok av. ;)

Ulempen er imidlertid at det fort kan "bryte" litt imellom komponentene uten silikonslanger imellom, noe som ikke bestandig er så bra.

Tenker spesielt på CPU-og chipset-kjøler, det kan fort kladde seg til om det blir noen skjevheter der.

Lenke til kommentar
Takker for det Fleksnes!

Og må nok si meg enig i det med å erstatte (det meste av) silikonslangene med kobberrør.

I det oppsettet jeg har nå så bør det absolutt la seg gjøre, så se ikke bort ifra at det kan skje!

Rør har jeg jo nok av. ;)

Ulempen er imidlertid at det fort kan "bryte" litt imellom komponentene uten silikonslanger imellom, noe som ikke bestandig er så bra.

Tenker spesielt på CPU-og chipset-kjøler, det kan fort kladde seg til om det blir noen skjevheter der.

5199089[/snapback]

 

Blir jo veldig pent med alt i blankpussa kobber da. Men du kan jo ha et par små overganger som er vanskelige å se med silikonslange. Da hadde du vel fått nok slark mellom de forskjellige delene.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...