Gå til innhold

Hvordan ser det ut inni kabinettene deres?


Anbefalte innlegg

Hvorfor skal ha skaffe seg et skjermkort til minst 1500kr? Enn om han ikke spiller, og ikke har noe bruk for bedre skjermkort?

5186359[/snapback]

 

 

Hva skal man modde et kabinett for, hvis ikke man skal vise det frem på LAN?? Det er jo bare tåperlig :hrm:

 

GAME ON!

5186859[/snapback]

 

Blir jo mye mer stilrent med integrert da! :lol:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor skal ha skaffe seg et skjermkort til minst 1500kr? Enn om han ikke spiller, og ikke har noe bruk for bedre skjermkort?

5186359[/snapback]

 

 

Hva skal man modde et kabinett for, hvis ikke man skal vise det frem på LAN?? Det er jo bare tåperlig :hrm:

 

GAME ON!

5186859[/snapback]

 

Blir jo mye mer stilrent med integrert da! :lol:

5186865[/snapback]

 

 

Syns ikke jeg.. Det er kult å vise frem innholdet i pc`n.. Desto større, jo bedre :D

Lenke til kommentar
Cs kan man kjøre på en Commodore 64 (?), Dessuten spiller ingen det lenger. Hva skal han ha godt skjermkort til? Hadde han spilt BF2 hadde det vært en annen sak :p

5187340[/snapback]

 

Latterlig påstand.

5189182[/snapback]

Ja, hva tror du var meningen? :!:

 

Uansett CS er stort sett et spill for folk som ikke klarer og få opp øynene for andre spill, mange er noen syke whinere. Men la oss ikk ta denne diskusjonen her, dette er for OT! :)

Lenke til kommentar
Cs kan man kjøre på en Commodore 64 (?), Dessuten spiller ingen det lenger. Hva skal han ha godt skjermkort til? Hadde han spilt BF2 hadde det vært en annen sak :p

5187340[/snapback]

 

Latterlig påstand.

5189182[/snapback]

Ja, hva tror du var meningen? :!:

 

Uansett CS er stort sett et spill for folk som ikke klarer og få opp øynene for andre spill, mange er noen syke whinere. Men la oss ikk ta denne diskusjonen her, dette er for OT! :)

5189205[/snapback]

 

CS er for de som liker å spille cs.

Lenke til kommentar
Hvorfor ikke sette opp en poll der beste kabinettet vinner?

 

De som vil kan legge inn bilde innen den og den datoen.

- Moderator setter om poll og etter en viss dato kåres vinner!  :w00t:

5193049[/snapback]

det hadde jo vært kult men vinneren er jo nok så klar: Skrue...

5193379[/snapback]

Hehe, er nok et av de mest ryddige jeg har sett :thumbup:

 

Lyst til å poste på nytt skrue? :hmm::D

 

caliber sitter sitte er også ganske digg invendig ;)

Lenke til kommentar

Nei nei, det er jo slett ikke sikkert, haakie?

Vel og merke har jeg jo et ganske ryddig kabbis, men det er vel ikke det eneste som teller?

Dessuten vil det på en måte være litt "rått parti", ettersom jeg kanskje har litt bedre forutsetninger for å få det til, enn mange andre har her.

Jeg er tross alt mer enn dobbelt så gammel som de fleste som har lagt ut bilder her, og dermed har jeg også antakelig mer erfaring / kunnskaper for å klare det.

 

Og ettersom det er et ønske:

 

Ny.jpg

Endret av Skrue
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...