Gå til innhold

Hvordan ser det ut inni kabinettene deres?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er mitt roteskap :D En dag vil jeg rydde.... Et digert kabinett, som nesten er lydløst, vannkjølt Barton 2500 og GT6800. Meget godt fornøyd med kjøpet av kabinett.

innsiden.jpg

utsiden.jpg

Skrevet
Veldig pent Hemsedal! Om du en vakker dag får rydda opp litt der hadde det blitt veldig pent.(Husk gjem katodene litt og da) :)

Mye tøft stasj dr da... :thumbup:

Pent? Bare fordi det lyser er det ikke pent :mad:

Skrevet (endret)
Veldig pent Hemsedal!  Om du en vakker dag får rydda opp litt der hadde det blitt veldig pent.(Husk gjem katodene litt og da) :)

Mye tøft stasj dr da... :thumbup:

Pent? Bare fordi det lyser er det ikke pent :mad:

Tenkte mer på vannkjøling og vannblokk..

Har ikke så veldig mye lys selv... :no:

Har lyst på vannkjøling selv, så jeg syntes den var fin.. Utalte meg litt feil..

Har sett på anre bilder, der vannkjølingens tanken ikke ser så fin ut..

MEN denne var fin syntes jeg.. :thumbup:

Edit: Er ikke du 14 år selv innos?

Endret av Mr_Razer
Skrevet

Har endelig fått Hiper PSU'en, og er strålende fornøyd. Legger ut enda en gang bilder av innsidenav kabbiset mitt, så dere får dømme om dette er akseptabelt.

12be8aad.jpg

Skrevet

Vell, Jeg er veldig fornøyd med BigWater settet mitt, så lenge det varer :p cpu 27Grader å skjermkort 28..(minnet 29@605mhz)

Kvammis: Skjøleribbene oppå skjermkortet er selfølgeli til å kjøle minne på skjermkortet å viften og :thumbup:

Skrevet
Har endelig fått Hiper PSU'en, og er strålende fornøyd. Legger ut enda en gang bilder av innsidenav kabbiset mitt, så dere får dømme om dette er akseptabelt.

5016435[/snapback]

Så absolutt..

Eneste jeg savner med viftekjøling må være at det er lettere å få det ryddig :hrm:

Kvammis: Skjøleribbene oppå skjermkortet er selfølgeli til å kjøle minne på skjermkortet å viften og  :thumbup:

5016482[/snapback]

Close to overkill :!:

Skrevet

Close to overkill :!:

5016486[/snapback]

ikke når standard i 3dmark 05 er 5300 poeng å klokket er 6809 poeng kjølingen trenger jeg.. skulle ha hatt en vifte under skjermkortet også

ps: er ikke 80mm viftene mine uber nice ??

post-43389-1129499977_thumb.jpg

Skrevet

Hva syns dere om dette?

Trengs det en ryddingsrunde?

Har endelig fått meg masse strips :D og ny borrelås til katodene xD så det blir før og etter bilde i morra da.

P1010067.jpg

Skrevet
Mye rot, å katodene ligger bare der..

Synd at atx kabelen er på den siden.. for det er så stygt  :thumbdown:

5017036[/snapback]

Som sagt netopp fåt strips og sånt, så snart skal det ryddes ;)

Skrevet
Vell, Jeg er veldig fornøyd med BigWater settet mitt, så lenge det varer  :p  cpu 27Grader å skjermkort 28..(minnet 29@605mhz)

Kvammis: Skjøleribbene oppå skjermkortet er selfølgeli til å kjøle minne på skjermkortet å viften og  :thumbup:

5016482[/snapback]

Skjøleribbe faktisk. :ermm:

Skrevet
Vell, Jeg er veldig fornøyd med BigWater settet mitt, så lenge det varer  :p  cpu 27Grader å skjermkort 28..(minnet 29@605mhz)

5016482[/snapback]

Skjøleribbe faktisk. :ermm:

5018237[/snapback]

hehe, genialt :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...