Gå til innhold

Spillverket.no: Egen kategori til Rome totalwar.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ved å søke på "Rome Total" under kategoriene for spill kom jeg frem til 17 emner om spillet, opprettet de siste 30 dagene, samt enkelte av disse var stengt grunnet diverse regelbrudd. Så såvidt jeg kan se er det fortsatt ikke nok popularitet rundt spillet til at det bør opprettes en egen kategori for det.

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar

vist det skulle blitt ein sånn kategori måtte det vel blitt for heile total war serien. men som ^Th0mas^ sier så er det nok ikkje nok poster om dette spelet til at det fortjener eit eiget forum. men dette kan kanskje forandre seg når gamer kjem med sin omtale av det.

Lenke til kommentar

Kansje det ikke er det helt store spillet enda, men det er jo større en for eksempel splinter cell. Men kan for såvidt være enig med deg Thomas at det ikke er mange nok poster enda. Jeg får bare smøre meg med tolmodighet og se om det blir populært nok. (Får bare poste hundre poster om det selv da ;) )

 

Ellers var det jo god idee da om å inkludere alle totalwar spillene.

Lenke til kommentar

Til informasjon: Splinter Cell-kategorien er nå fjernet. Det var opprinnelig meningen å forsøke å la den stå til Splinter Cell 3 kom, men nå var det så lite aktivitet der, og vi var samtidig veldig lei av å få klager på at den i det hele tatt eksisterte.

 

PS: Kategoriene opprettes ikke på bakgrunn av hvor mye spillet selger, eller hvor mange som spiller spillet. Det opprettes ene og alene basert på forumaktiviteten rundt titlene.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Et søk på Shogun eller Medieval i emnefeltet i løpet av de siste 60 dagene resulterer i 0 treff (hvis vi ignorerer treffet som faktisk er en Gamer.no-artikkel).

hva har egentlig det å si? Det er jo klart at det ikke er noen som lager sånne forum nå på grunn på av Rome sin popularitet, men det vil ikke nødvendigvis si at det ikke er noen som vil ha et sted der de kan diskutere alle spilla. Dessuten syns jeg det er massevis av forum om Rome Total War nå for tida(selv om mesteparten av dem er overflødige) Jeg syns dette er en veldig god ide å hvis dere ikke vil lage en om

alle kan dere i hvertfall lage en om bare Rome.

Lenke til kommentar
hvis dere ikke vil lage en om alle kan dere i hvertfall lage en om bare Rome.

Tok et kjapt nytt søk nå og fikk dette resultatet på tråder med "rome" i tittelen:

 

- 36 tråder de siste 90 dagene (5 av dem er stengt)

- 22 tråder de siste 30 dagene.

 

Dette er dessverre ikke nok aktivitet til å få en egen kategori.

Lenke til kommentar

Hva med antall innlegg i trådene da? Alle poster jo i de to store, uansett hva de vil.

 

Rome Total War har vel ikke så langt igjen før de har tatt igjen Unreal Tournament, på antall svar? Er ikke bare antall tråder som teller da!

 

Rome Total War inn i forumet for mest populære spill, der det hører hjemme! :thumbup:

Lenke til kommentar

Er som sagt så enig så enig, (Rome) Total War burde absolutt komme inn i forumet der det hører hjemme. Jeg synes det mer burde baseres på antall innlegg i trådene enn på antall tråder. Vi har to store forum nå det ene er dette som jeg har starta og dette som figure_02 har starta. Det er også komt en del nye mindre forum nå. Håper dere kan tenke på saken en gang til ;) !!

 

På forhånd Tusen takk :D .

Lenke til kommentar

Det er en veldig hypotetisk å si at det kunne vært mange tråder, hvis de få store trådene hadde blitt splittet opp. Faktum er at det er få tråder om spillet, og det er det vi må ta hensyn til her. Alle de andre kategoriene i "mest populære spill" har langt over 100 tråder (bortsett fra Unreal-serien). Hvis Rome Total War (eller Rome-serien) får flere tråder, eller blir et mer aktivt emne på dette forumet, vil vi ta saken opp til vurdering igjen.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Etter press fra flere svært ivrige Rome Total War-spillere i det siste, skal jeg la spillet få en sjanse hos oss. En kategori er nå opprettet, så får vi se om dere får rett i dette med økning i antall tråder. Hvis dette ikke hjelper på aktiviteten i løpet av en måneds tid, fjerner vi kategorien igjen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...