Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Noen som har hørt Mobb Deep feat 50 Cent - Pearly Gates....

G-Unit har disset halve rap verden nå har de begynt og disse Gud og jesus. :!:

 

Her er kilden........sjekk under det siste Stray Shots. Der står det litt mer info om det.

 

 

Hydrolift: De eneste sangene som dugde på The Docu. var Put You On The Game & Hate It Or Love It (Som 50 ghostwritet for Game)

Endret av Sleep4Life
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
innse det, gutta

verken 50 cent eller The Game er særlig gode rappere

5781534[/snapback]

 

 

hmm.....uansett liker jeg fiddy...liker stylen hans....det at han really dont giva a fuck. disser alt og alle. han har blitt skutt og ennå gir han faen å disser alle :love::love:

5781541[/snapback]

 

:roll: han har blitt skutt og gir faen! yay, 50 er tøff ass!

 

Fuck 50, fuck G-unit, fuck The Game, jævla listepop-rap.

Lenke til kommentar
innse det, gutta

verken 50 cent eller The Game er særlig gode rappere

5781534[/snapback]

 

 

hmm.....uansett liker jeg fiddy...liker stylen hans....det at han really dont giva a fuck. disser alt og alle. han har blitt skutt og ennå gir han faen å disser alle :love::love:

5781541[/snapback]

 

:roll: han har blitt skutt og gir faen! yay, 50 er tøff ass!

 

Fuck 50, fuck G-unit, fuck The Game, jævla listepop-rap.

5781596[/snapback]

 

ja fuck oss alle! :w00t::w00t:

 

og de ræppærne propaganda liker :tease::tease:

 

 

Hydrolift hva skjedde med "My Unit Is Guerilla, Fuck With My La Familia I Will Kill Ya. G-G-G-G-G-G-Unit" ?

 

 

btw propa. skjønner ikke hvorfor alle som selger flere mill må være listepop folk?

 

du hadde vel kalt N.W.A. Listepåp hadde de solgt 10 mill?

 

eller Wu-Tang for liste påp hvis de hadde solgt noen mill til? :hmm::ermm:

Endret av Sleep4Life
Lenke til kommentar
innse det, gutta

verken 50 cent eller The Game er særlig gode rappere

5781534[/snapback]

 

 

hmm.....uansett liker jeg fiddy...liker stylen hans....det at han really dont giva a fuck. disser alt og alle. han har blitt skutt og ennå gir han faen å disser alle :love::love:

5781541[/snapback]

 

:roll: han har blitt skutt og gir faen! yay, 50 er tøff ass!

 

Fuck 50, fuck G-unit, fuck The Game, jævla listepop-rap.

5781596[/snapback]

 

ja fuck oss alle! :w00t::w00t:

 

og de ræppærne propaganda liker :tease::tease:

 

 

Hydrolift hva skjedde med "My Unit Is Guerilla, Fuck With My La Familia I Will Kill Ya. G-G-G-G-G-G-Unit" ?

 

 

btw propa. skjønner ikke hvorfor alle som selger flere mill må være listepop folk?

 

du hadde vel kalt N.W.A. Listepåp hadde de solgt 10 mill?

 

eller Wu-Tang for liste påp hvis de hadde solgt noen mill til? :hmm::ermm:

5781600[/snapback]

 

 

Har ikke no med hvor mye de har solgt, det er snakk om at de lager musikk som de veit små kids kommer til å kjøpe. Hvor mange små kids hadde kjøpt NWA albumet hvis det ikke blei så hypa opp i media?

 

G-Unit og gutta spiller på ''gangster-imaget'' sitt, og det er det som gjør at de selger plater, fordi du har kids som trur at 50 er skikkelig tøff...

 

men alle har rett til sin egen mening, så fortsett å digg de gutta du ;)

 

men ikke sammenlign Wu Tang Clan og NWA med G-unit og gutta...blir helt feil

Lenke til kommentar

NWA hadde faktisk mest fans blant hvite middelklassegutter (iflg. www.nwaworld.com) som ønsket at de levde i en slags overdreven gangster-fantasiverden som Eazy-E bygde opp rundt seg med sine mere og mere ekstreme "I kill ya ass and your momma too and I don't give a fuck"-type tekster. Men fy flate så mye bra låter de har.

 

Quote fra biografien:

"Initially, the group's relentless attack appeared to be serious, vital commentary, and it even provoked the FBI to caution N.W.A.'s record company, but following Ice Cube's departure late 1989, the group began to turn to self-parody. With his high-pitched whine, Eazy-E's urban nightmares now seemed like comic book fantasies, but that fulfilled the fantasies of the teenage, White suburbanites that had become their core audience, and the group became more popular than ever. "

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
NWA hadde faktisk mest fans blant hvite middelklassegutter (iflg. www.nwaworld.com) som ønsket at de levde i en slags overdreven gangster-fantasiverden som Eazy-E bygde opp rundt seg med sine mere og mere ekstreme "I kill ya ass and your momma too and I don't give a fuck"-type tekster. Men fy flate så mye bra låter de har.

5782639[/snapback]

 

Det jeg ville frem til, var at NWA hadde nok ikke den type fans før de blei uglesett av FBI osv, det var det kom i nyhetene at NWA fikk fans av den typen, men NWA er og var nok mer ekte når det gjelder hva de mener enn det G-unit og 50 noengang kommer til å bli.

 

**edit: G-unit og 50 spiller jo nettopp på dette, istedenfor å konsentrere seg om å lage bra musikk, så driver de heller med PR stunts og liksom beef for å få hypa seg opp...

 

yea yea, nå syns jeg vi kan avslutte den diskusjonen, jeg gjør værtfall det fra min side :)

Endret av Propaganda
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...