Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Endelig skaffet meg noen nye album! Synest det har vært en mager start på året så langt, går alt for lenge mellom de gode skivene. Gleder meg i hvert fall til å sjekke ut følgende:

 

E-40 - My Ghetto Report Card

Ghostface Killah - Fishscale

Lunatic - Black Album (franske rappere)

M-1 - Confidentia (aldri hørt om, men virker faktisk veldig lovende)

Public Enemy And Paris - Rebirth Of A Nation

CunninLynguists - A Piece of Strange

The Game - G.A.M.E. (tydligvis desperat etter ny musikk...)

 

Noen som har hørt noen av de? Har hørt raskt igjennom CunninLynguists og Ghostface skiva, vet ikke om de lever helt opp til forventingene. Må høre litt mer, har i hvert fall kjempe store forventninger til CunninLynguists skiva. Forrige albuum var jo helt knall.

 

edit:

Jeg som har sovet i timen, M-1 er visst han ene fyren fra Dead Prez AKA Mutulu Olugabala. Dette er visst debut albumet hans som soloartist. Det her må jo bli bra!

Endret av oleisbest
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er dette ett album du kan anbefale, sånn utifra førstreinntrykket mener jeg?

 

Hørt for lite på det til å si noe enda. Er litt overraska over at jeg har klart å overse cunning albumet, har jo faktisk vært ute en stund.

 

Hva gjelder Athmosphere albumet bør dere heller sjekke ut tidligere utgivelser (God Loves Ugly og Lucy Ford) da de er langt bedre enn hans nye. Synes i hvert fall jeg. Faller det i smak bør dere sjekke ut albinonegeren Brother Ali. Et bra album!

Lenke til kommentar

Sjekk også ut Stress.no's Musikk side. Veldig fin med tanke på når forskjellige albumer kommer :) Se forøvrig topp 10, under ''Musikk''. Jeg synes det er bra, meget fint. Slipper man å slite seg rundt på Google eller hvor det enn måtte være for å finne ut når forskjellige albumer kommer ut.

 

:)

Endret av onyX
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...