Gå til innhold

Hvilket skjermkort krever cs?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Enkelt og greit ! Hvilket skjermkort er best til cs ? trenger masse stemmer. .. . :D:D:D

Mvh

Endret av am3k
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Enkelt og greit ! Hvilket skjermkort er best til cs ? trenger masse stemmer. .. . :D:D:D

Mvh

Alt annet enn onboard..

cs er vel like krevende som kabal

• 3 uker senere...
Skrevet (endret)
gf4 ti 4200 er vel d mest egnede kortet til vanlig cs. med tanke på ytelse kontra pris. du har ikke bruk for et gram mer heller btw

Ja, mener det var en tråd her for en stund siden der det var sammelignet ti4200 og radeon 9800pro. Overraskende nok hadde ti4200 bedre fps og bildekvalitet enn 9800pro :dontgetit:

Edit: Post 1337 :D

Endret av TheDarkListener
Skrevet

Altså, alle slags kort som er nyere enn 4 år vil fungere silkeglatt i cs 1.6 eller < .. Men du kan vel godt merke forskjell på de nyeste og de gamleste innenfor 4 år ja.. Men veldig betydlig er det ikke..

Skrevet

Jeg er ikke enig i det du sier. Jeg mener at GF4 Ti er best til CS, og som eier av 9800Pro med mye framedrops så vil jeg ikke anbefale det kortet til noen som skal spille CS. Vurderer faktisk å kjøpe meg et GF4 kort bare til CS, for 50 fps på aztec er uaktuelt.

Skrevet

Det beste kortet til cs er nok Ti4600.

Da kan du dra de fleste nye spill også. Bare husk å slå av v-sync. (ja jeg vet mange syntes det ser jævlig ut. Men det er en vanesak)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...