Gå til innhold

Samsung X900 - Blir samsung bare bedre og bedre?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For å være helt ærlig så ser jeg ikke helt hva som er så tøft med den modellen. Er vel bare skjermen som er noe å skryte av.

Designet

Kamera

Skjermen

Oppløsningen

Og resten av funksjonene

Har den funksjoner som ingen andre telefoner har? Hvis ikke så er den ikke noe spesiell. Er bare en vanlig klapptelefon for meg. Dessuten har den bare VGA kamera. Ikke mye å skryte av det vel?

Lenke til kommentar

Denne ser bare helt..... Ekstremt fin telefon... Ser ut som en mp3 spiller, med volum-hjul, play og stop knapper på fremsiden.. Og de råne høytalerene på siden... Kanskje min neste mobil.. Står mellom denne (om den kommer til norge i nermeste fremtid), D500 og en SE-nyhet.. (en oppføller til K700i..??)

Endret av Prebo
Lenke til kommentar

Virker som Bluetooth vil dø ut ja, spesielt nå som Sony Ericsson har trukket seg ut av det.... (Eller vil gjøre det.) I USA bruker jo ingen Bluetooth etter hva jeg har hørt....

 

Hva gjør man med trådløse headsets etc. da? Må jo komme en teknologi som erstatter BT og gir samme funksjonalitet? Blir rimelig døvt å gå tilbake til ledning-handsfree... og IR er jo naturligvis helt uaktuelt. ;)

 

Mener å ha lest noe om det, men noen som har peil?

 

Burde kanskje startet denne som ny post, men... :p

Lenke til kommentar

Bluetooth bruker jeg sjeldent uansett... Trådløst headsett er ikke så viktig... Men det er kjekt når jeg skal dele ting med andre... At den bare hadde vga kamera var litt kjedelig... Men designet likte jeg... Blir sikkert D500 på meg ja.. Med mindre SE klare å koke opp noe nytt å spennende..

Lenke til kommentar

Ja, klar for Samsung D500 jeg også. Men må finne ut om de har kvittet seg med alle "feilene" fra E700 først. Ser de har fått nytt menysystem - takk og lov.

 

Men må vite om de har fiksa den feilen som ALLE Samsung-telefoner har, nemlig at T9-ordliste ikke duger. Altså ikke stor bokstav etter punktum osv.

 

Dessuten må den ha profiler. Og ALT må ikke lage lyd. Må være mulig å deaktivere lavt batterinivå-varsling osv. GUD det var irriterende på E700... Må være profiler!

 

Ellers ser den genial ut. Isåfall om de har fått satt sammen alt skikkelig.... ingen overgår foreløpig Sony Ericsson på brukervennlighet spør du meg.

 

Men håper D500 blir knall! Da blir det Samsung igjen! ;)

Lenke til kommentar
Ja, klar for Samsung D500 jeg også. Men må finne ut om de har kvittet seg med alle "feilene" fra E700 først. Ser de har fått nytt menysystem - takk og lov.

 

Men må vite om de har fiksa den feilen som ALLE Samsung-telefoner har, nemlig at T9-ordliste ikke duger. Altså ikke stor bokstav etter punktum osv.

 

Dessuten må den ha profiler. Og ALT må ikke lage lyd. Må være mulig å deaktivere lavt batterinivå-varsling osv. GUD det var irriterende på E700... Må være profiler!

 

Ellers ser den genial ut. Isåfall om de har fått satt sammen alt skikkelig.... ingen overgår foreløpig Sony Ericsson på brukervennlighet spør du meg.

 

Men håper D500 blir knall! Da blir det Samsung igjen! ;)

Ja!! Hadde V200 engang.. Solgte den etter en ukes bruk... Der gikk det ikke an å lagre nye ord i ordlisten, som jeg måtte skru av hvær gang jeg skulle skrive sms... Ikke kunne jeg laste ned nye spill... Kunne lagre en del bilder tatt med kameraet, men bilder jeg overførte, hadde fått tildelt så lite minne at det ikke var mange jeg fikk plass til... Kunne ikke overføre bilder osv med ir fra min telefon til en annen... For å få en lydløs telefon måtte jeg gå inn i innstillinger og skru av meldingsvarsling, ringevolum osv.. For der fanst ikke profiler... Gud som jeg hatet den telefonen.. :thumbdown::mad: Men matrix-solbrillene som følgte med var kule.. :yes:

Lenke til kommentar
Ja!! Hadde V200 engang.. Solgte den etter en ukes bruk... Der gikk det ikke an å lagre nye ord i ordlisten, som jeg måtte skru av hvær gang jeg skulle skrive sms... Ikke kunne jeg laste ned nye spill... Kunne lagre en del bilder tatt med kameraet, men bilder jeg overførte, hadde fått tildelt så lite minne at det ikke var mange jeg fikk plass til... Kunne ikke overføre bilder osv med ir fra min telefon til en annen... For å få en lydløs telefon måtte jeg gå inn i innstillinger og skru av meldingsvarsling, ringevolum osv.. For der fanst ikke profiler... Gud som jeg hatet den telefonen.. :thumbdown::mad: Men matrix-solbrillene som følgte med var kule.. :yes:

Hehe, kjenner igjen ALT du skriver der i E700 ja.... fy faen.. glad jeg kvitta meg med den bare etter 4 uker... Verste mølet jeg har vært borti. Selv om telefonen var kul da (jævli lekker) og lynkjapp! Ingen venting i menyer, SMS etc. som man ofte er blitt vant til med Sony Ericsson...

 

Men satser på at D500 er starten på noe nytt! :D Tatt til vettet og kopiert menysystemet til Sony Ericsson i hvertfall... :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...