Gå til innhold

Hva syns du om Counter Strike Source?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva tror dere: kommer cs:s til å erstatte cs 1.6?

Poenget er at det er ikke alle som har god nok pc til å spille CS : S på anstendig grafikk og derfor vil fortsette å spille 1.6. Vi får sjå, hvor stor denne andelen er. Det blir nok utdødd etterhvert.. :yes:

Endret av Janivars
Lenke til kommentar
Det som er skuffende med css er at de har fjernet noen av de beste brettene som Inferno og nuke :(

Kommer nok de også skal du se, give it time... og hvis ikke de kommer, kommer det nok noen andre grom brett.

 

En annen ting; funker alle cheats som funka på CS 1.6 her? Da blir det uaktuelt å spille CS: Source :mad:

Lenke til kommentar

Men er ikke dette fortsatt bare en beta? Da jeg får frem consolen så står det "build" etterfulgt av ett nummer helt oppe i høyre hjørne. Det forklarer vel de litt for mange bugsene etter min mening......

 

EDIT: I tillegg står det Internal Playtest vist man klikker seg inn på update news under steam.

Endret av The_Miracle
Lenke til kommentar
[quote name='Dr3ad' date='09/10/2004 : 16:03'][quote name='Odland81' date='09/10/2004 : 15:24'] En annen ting; funker alle cheats som funka på CS 1.6 her? Da blir det uaktuelt å spille CS: Source  :mad: [/quote]
Drømmen er at valve tar knekken på alle cheats :yes:[/quote]
Ja. En drøm. Men det er ikke lett. Tror du ikke de hadde gjort det hvis det var mulig?
Det vil alltid være noen som cheater. Eller prøver å lage cheats! :thumbdown:
Lenke til kommentar
En annen ting; funker alle cheats som funka på CS 1.6 her? Da blir det uaktuelt å spille CS: Source  :mad:

Drømmen er at valve tar knekken på alle cheats :yes:

Ja. En drøm. Men det er ikke lett. Tror du ikke de hadde gjort det hvis det var mulig?

Det vil alltid være noen som cheater. Eller prøver å lage cheats! :thumbdown:

Ja... derfor det bare er en drøm :roll:

Endret av Dr3ad
Lenke til kommentar
Men er ikke dette fortsatt bare en beta? Da jeg får frem consolen så står det "build" etterfulgt av ett nummer helt oppe i høyre hjørne. Det forklarer vel de litt for mange bugsene etter min mening......

 

EDIT: I tillegg står det Internal Playtest vist man klikker seg inn på update news under steam.

Nei, dette er ikke noe beta, men at CS:S er litt rushed er det ingen tvil om, kommer garantert hauger av patches om ikke så lenge.

 

Mange spill som operer med et build nummer, er ikke noe indikasjon på om det er beta eller ikke, så lenge nummeret ikke er 0.01 eller noe da.

 

Det med internal playtest er nok bare en glipp, glemt å fjerne det, et firma som Valve har ikke råd til å drite seg ut med å la folk betale for en beta.

Endret av cockmyrifle
Lenke til kommentar

Jeg synes at den deilige flyten i 1.6 er borte .....

 

Ting hakker bare selv på de raskeste catch gamer serverne.

Hva skyldes dette?? Har en rask pc og skjermkort!!

 

En annen ting jeg lurer på...kan jeg bare spille hl2 gjennom steam etter jeg kjøpte

silver pakka? Hvis man mister internett så funker det ikke...er et slik??

 

Å hvorfor heter det ikke counter strike 2 men source???

Lenke til kommentar

Jeg har bare problemer jeg.. Flyten er helt klart borte.

Det storste problemet er aimingen.

Jeg ha ganske hoy sensitivity, rundt 4, for a klare a snu meg raskt nok hvis noen kommer fra siden, ellers nytter det ikke.

Men da mister jeg litt presisjon pa lang avstand.

Jeg syntes aiminga er helt rar..

 

Det andre er at i 1.6 sa har man slike sma svarte prikker der kulene treffer, selv pa lange avstander. Nar jeg skyter i css pa middels til lang avstand ser jeg aldri hvor kulene gar hen, det foles som jeg skyter med loskrutt. Jeg ma liksom gjette pa recoilen. Dette er uakseptabelt.

 

Siste problemet er at det er ingen nytelse i headshots.

Kroppen bare faller ned akkurat som hvis man har skutt han i beinet.

I 1.6 flyr hele kroppen bakover og det gir en viss nytelse.

cs:s handler liksom mindre om fine frags, og mere bare om og ha et spill noobs kan spille bra. Men meh, jeg haper de fikser disse tingene, pluss at de release inferno, nuke og train. Da kan det hende jeg spiller mer.

Lenke til kommentar
Kommer det cs 2 da?

 

Kan jeg spille hl2 når det kommer uten å logge meg på steam??

Har kjøpt den gjennom steam....

 

Litt kjiipt uten cdene da...angrer litt på at jeg kjøpt gjennom steam!!

Du må fortsatt bruke Steam om du installerer fra cd.

Du kan spille singleplayer med Steam uten internett uten problemer.

 

Edit: Du trenger internett for å registrere spillene med Steam, men så snart det er gjort, kan du bruke Steam offline. Derfor er internett et systemkrav for HL2.

Endret av likferd
Lenke til kommentar
Jeg har bare problemer jeg.. Flyten er helt klart borte.

Det storste problemet er aimingen.

Jeg ha ganske hoy sensitivity, rundt 4, for a klare a snu meg raskt nok hvis noen kommer fra siden, ellers nytter det ikke.

Men da mister jeg litt presisjon pa lang avstand.

Jeg syntes aiminga er helt rar..

 

Det andre er at i 1.6 sa har man slike sma svarte prikker der kulene treffer, selv pa lange avstander. Nar jeg skyter i css pa middels til lang avstand ser jeg aldri hvor kulene gar hen, det foles som jeg skyter med loskrutt. Jeg ma liksom gjette pa recoilen. Dette er uakseptabelt.

 

Siste problemet er at det er ingen nytelse i headshots.

Kroppen bare faller ned akkurat som hvis man har skutt han i beinet.

I 1.6 flyr hele kroppen bakover og det gir en viss nytelse.

cs:s handler liksom mindre om fine frags, og mere bare om og ha et spill noobs kan spille bra. Men meh, jeg haper de fikser disse tingene, pluss at de release inferno, nuke og train. Da kan det hende jeg spiller mer.

Det kalles realisme, folk som blir skutt i hodet flyr ikke 10 m bakover som i 1.6.. Hvis ikke du tåler litt mer realisme så får du spille 1.6 da.. Slutt og klag på noe som faktisk er bra !! Blir så irritert når folk skal være sånn..

Lenke til kommentar

Akkurat fått css og jeg er fornøyd men finner ikke hvordan man får på consol og skifte til old style menus... :D plz hjelp meg litt..

og når jeg joiner en server er jeg der i 10 sek og etter det kutter det liksom bare ut.. :(

 

Det kuleste er at man detter bakover med awp :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...