Gå til innhold

Den'O store Live For Speed tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke sikker, men det er veldig mange som har kjøpt spillet, men kun et fåtall spiller online av de, men du kan alltid være sikker på at du finner flere servere som du kan joine.

 

Det som er litt morsomt også er at dine beste tider lagres automatisk på en webside, slik at du når som helst kan gå inn og se rekorden din på den og den banen og med hvilken bil.

 

de har til og med verdensrekorder, der man kan skille mellom de som kjører med ratt og pedaler, mus, og keyboard.

 

Den finner du her

 

og her

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Kjøpte S1 på lørdag, men har ikke fått kjørt no særlig mer enn Blackwood enda... Det her er min pers, satt med en FXO. Hot-lap'et ble ikke gyldig fordi jeg var borti no grus i utgangen av høyresvingen etter sletta, men uansett...

 

Kommer ikke no raskere gjennom den banen nå, enda jeg har kjørt noen timer med samme bil, oppsett og bane... :blush:

csssk.spr

Lenke til kommentar
Kommer ikke no raskere gjennom den banen nå, enda jeg har kjørt noen timer med samme bil, oppsett og bane... :blush:

Skal se på den senere når jeg kommer hjem, kan godt være at setupen din er for dårlig. Men jeg kjører ikke FXOen da, så det er begrenset hvor mye jeg kan hjelpe deg. Men jeg skal prøve ;)

 

 

vil man bli satt under ratt og pedal kategorien hvis man har gamepad?

 

 

Det tviler jeg sterkt på, vil nok gå under keyboard kategorien, men hvis du ikke har ratt og pedaler så burde du bruke keyboard og mus.

Lenke til kommentar

Hmm, er ikke veldig god på de setup-sakene akkurat... Lasta ned noen fra sida til team Inferno, husker ikke helt hvilken det var... Men kan jo prøve å stille heise bilen litt. Ellers er det vel bare å øve mer da :p

 

Er egentlig litt sånn anti-forhjulstrekk når det gjelder bilkjøring i RL, så jeg trur ikke jeg kommer til å kjøre FXO sånn for evig og alltid akkurat. Hva slags bil pleier du å kjøre? Er du med i noe klan forresten?

Lenke til kommentar
Hmm, er ikke veldig god på de setup-sakene akkurat... Lasta ned noen fra sida til team Inferno, husker ikke helt hvilken det var... Men kan jo prøve å stille heise bilen litt. Ellers er det vel bare å øve mer da :p

 

Er egentlig litt sånn anti-forhjulstrekk når det gjelder bilkjøring i RL, så jeg trur ikke jeg kommer til å kjøre FXO sånn for evig og alltid akkurat. Hva slags bil pleier du å kjøre? Er du med i noe klan forresten?

Nei, er ikke lett det med setup. Trening er viktig, men det er en god setup også ;)

 

Har faktisk ikke spilt LFS så mye i det siste, selv om jeg har kjøpt meg Driving Force Pro. Men jeg pleide å bruke MRTn, men når jeg fikk rattet så begynte jeg på LX6, grombil. :love:

 

 

Er ikke med i klan nei, hehe.

 

 

 

PS: i LFS så heter det ikke klan, der heter det team ;) Passer litt bedre i og med at det er et racing spill

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har laget en liten film fra noe kjøring på bilforumet.net sin server. Bilforumet er nede akkurat nå så da slenger jeg den ut hit ;P

 

Er vel først og fremst en driftefilm. Gjorde alt av redigering på en dag så ikke slakt meg av den grunn. Men men, opptakene er gjort med Fraps og redigeringen er gjort i Adobe Premiere Pro.

 

Filmen ligger på min server som kjører ftp på port 54. Linjekapasiteten er 10mbit så det kan gå tregt til tider ;)

 

Høyre klikk -> Save target as - 120MB divx normal kvalitet

 

Høyre klikk -> Save target as - 274MB divx høy kvalitet

 

Filmen er forresten 11 min lang. Enjoy!

 

PS: Hvis du har problemer med å laste ned filmen så er det sannsynligvis fordi port 54 er sperret i din firewall.

Endret av rakanishu
Lenke til kommentar
Når kommer egentlig S2? Har spilt S1 en stund nå med mitt Logitech Momo racing ratt, dette er en nytelse! :thumbup: Er driving force noe særlig til dette spillet da? :dontgetit:

Uansett, knall spill!

S2 kommer når det er ferdig, de som lager spillet finner ofte nye ting de vil ha med, nye ting de må gjøre for at spillet ikke skal være helt ræv når det kommer osv.

Det gode er at jeg tror alle kan være med på betatestinga, ihvertfal de som har betalt for S2 ;)

 

Driving Force Pro er herlig til LFS, :love: eller alle slags bilspill etter min mening.

 

Du kan jo stille det inn slik at du får full sving med 360grader, du derimot får full sving etter kun 180grader. Blir for lite for min smak.

 

 

rakanishu:

Lasta ned filmen nå, tøff film. :thumbup:

 

Men neste gang burde du kanskje ha med klipp fra andre baner også ;)

 

 

Men har dere sett den nye filmen som ligger på hjemmesida til lfs? Faen så fin Blackwood er blitt nå :dribble:

Lenke til kommentar

Kanskje ikke akkurat Beta testing, men jeg forstår på Scawen at spillet ikke vil være helt ferdig når det kommer.

 

"In fact, it will be released unfinished and imperfect. It's possible to add some things and make improvements in the patches that will surely be released. But it will be more finished than it is now. In its alpha state, you can detect problems and unfinished things, simply by going for one race. The experience is not all it will be. So our judgement tells us to continue developing it to a good state."

 

 

Jeg håper uansett at det kommer før vinteren er over. Men jeg må si jeg forstår hvorfor de ikke gir det ut så tidlig som både de (utviklerne) og vi håpet på.

 

Nå har jo Eric gjort Blackwood om til en Racing oase. Håper han gjør noe lignende med Sourh City og Fern Bay også. Spesielt med tanke på pit lane, inngang og utgang. Det er spesielt kinkig å komme inn i depotet på Fe Club, kan liksom ikke bremse ned i svingen for da får du alle i rompa, og hvis du ikke gjør det så misser du innkjøringa.

 

Etter jeg så den filmen til han over fikk jeg plutselig lyst til å spille igjen (har ikke spilt siden HL2 kom :roll: )

 

 

Btw, når S2 kommer må vi få med en del norske folk på en test session :D

Lenke til kommentar

Ja det er klart, det vil garantert bli noen patcher etter release - selv med et relativt stort beta team dukker det sikkert opp flere ting som må rettes når flere tusen spillere har lastet ned LFS S2 0.6A :) Det som er så bra er jo at vi vet at feil vil rettes fort & effektivt, i motsetning til en del andre spillutviklere....

 

I tillegg vil det sikkert komme enkelte features som man ikke hadde tid til å gjøre før release..dersom Sc. skulle kodet alt han vil ha med kunne han drive på en del år til (og det skal han jo hehe) :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...