Gå til innhold

Den'O store Live For Speed tråden


Anbefalte innlegg

Har meldt meg inn der ja ;-) bare venter på et par votes nå,

 

Opplevde min første wrecker i dag, etter tre runder ledet jeg klart foran nestemann.

 

Men på fjerde runden stod det en jævel i nedbremsingsporet til T1, og jeg klarte selvsagt ikke unnvike siden man ikke ser noe før man er på god vei i nedbremsingen, pluss at han ga gass mot meg.

 

Så prøver han å banne meg, får det nesten til, så kjører han nedover strekka og ødelegger løpet for resten på serveren, bare 10-15 min før var det en admin på serveren :thumbdown:

 

 

Gleder meg til jeg kommer inn i CRC (hvis selvsagt)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var morro, 60 runder i GTien :!:

 

Bare litt synd jeg hadde et uhell på strekka på runde tre, slik at jeg måtte pite, ødela løpet mitt ihvertfal, men jeg kom da på en åttendeplass, og satte ny pb med 1:35:36 :w00t: Ikke verst syns jeg til kun å ha kjørt bilen noen få ganger på forhånd.

 

Har lyst til å være med neste helg og, noen fler som skal?

 

http://www.cleanracersclub.org/forums/show...p=3263#post3263

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 år senere...
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Er det høyre hjørne du mener?

 

De røde, blåe og grønne barene? De viser ihvertfal hvor mye gass og brems du bruker. Du merker det nok best med ratt og pedaler.

 

Husker ikke i farten hvem som er hvem. Men den blåe er clutchen tror jeg, grønn er gass, og rød er brems.

 

 

Du kan jo også besøke www.lfsnorge.net :)

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Virker som tråden har mistet interesse, men kanskje folk spiller det fortsatt? Det gjør ihvertfall jeg! Kjøpte meg lisens for et par uker siden og har blitt brukbart god, uten å måtte skryte for mye. Simpelthen digger spillet.

 

Tenkt på å skru sammen en kjapp driftevideo i løpet av kvelden.

Håper da på noen flere innlegg her.

 

:)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...