Gå til innhold

Den'O store Live For Speed tråden


Anbefalte innlegg

Er vel ikke den store pågangen her nei :p

 

Grunnen er vel at det er kommet egne dedikerte sider nå.

 

www.lfsnorge.net

www.liveforspeed.no

 

 

Mye action på forumet der, egen racing del, drifte del. Norgesmesterskap, og et nytt rallymesterskap er på trappene :)

 

Så man kan vel trygt si at det norske miljøet er oppadgående ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Jeg har aldri vært en stor fan av LFS....foretrekker gode bilsimulatorer som GTR2 osv...men her er et screenshot jeg tok da jeg spilte litt...

 

Grafikkmessig så har LFS kommet seg.vel dette screenshot er med hires "sky textures" , Ny textures for Cromo wheel,smoke/dust and tyre surface...

Endret av Scortech
Lenke til kommentar

ja, bra du har oppdaga noe positivt med LFS da.. :p

 

LFS er ikke all-out-graphics.. men det har derimot alt å gjøre med realisme, og kjørefølelse! :) og det er faktisk første og eneste spillet, så langt, som jeg har likt kjørefølelsen i! :)

 

grafikkmessig kan man jo gjøre en del selv, som du jo har oppdaga.. ;)

 

men om du/dere vil, så kan du jo sjekke ut er par av posta mine på LFS Forumet :)

 

triksing med dds filer! ;)

skinmaking.. :)

Lenke til kommentar

Hvis man ønsker si noe, eller spørre om noe spesifikt relatert til et bestemt spill, så er man velkommen til å starte en tråd om det man har på hjertet. Vi ønsker ikke en haug med store samletråder for ulike produkter på forumet, fordi det er uoversiktelig og lite brukervennlig. Håper på forståelse for dette. Tråden stenges.

 

Merk: Denne tråden ble opprettet på et tidspunkt hvor store samletråder ikke var et stort problem. I senere tid har noen bumpet frem denne tråden igjen, slik at vi nå er nødt til å stenge den.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...