Killerzevs Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Er det noe sted i Norge, eller norsk internettside som man kan bestille samlekort av CS? Jeg har sett bilder av samlekort, men ikke norske sider.
Iminzilion Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 heaha. ser det framføre meg.. alle 14is folka springe rundt og bytte cs kort etter hver kamp
Killerzevs Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Skrevet 7. oktober 2004 www.aetesaki.com/assets/images/magic/Counter_Strike.jpg her er et eksempel
Killerzevs Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Skrevet 7. oktober 2004 Ikke spam da. Svar på spørsmålet
Shruggie Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Dette er åpenbart en photoshop spøk. Henspiller på kortspillet Magic The Gathering, som vi alle sikkert har spilt på et tidspunkt...
mms21 Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 heaha. ser det framføre meg.. alle 14is folka springe rundt og bytte cs kort etter hver kamp haha
Mazeking Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Dette er HELT KLART en photoshop lek. Det er rett og slett bilde av et originalt Magic The Gathering kort der bildet av monsteret og teksten er byttet ut med noe annet.
Plomma2 Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Dette er HELT KLART en photoshop lek. Det er rett og slett bilde av et originalt Magic The Gathering kort der bildet av monsteret og teksten er byttet ut med noe annet. Bingo! Ser tegnene og alt er hentet fra Magic.
Killerzevs Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Skrevet 7. oktober 2004 Det er ikke tull. Har sett det før og!! Svar da istedet for å lolle ihjel dere
Plomma2 Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Jeg ville sett litt mere på siden først. http://www.aetesaki.com/html/magic_cards.html Bare masse kødde-magic kort.
Hr. Jenssen Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Dette er HELT KLART en photoshop lek. Det er rett og slett bilde av et originalt Magic The Gathering kort der bildet av monsteret og teksten er byttet ut med noe annet. NEI! Det finnes cs samlekort! De hadde slike på Avalon i Trondheim! De var importert fra USA, så derfor hadde butikken en gylden grunn til å kreve en svin-aktig pris for dem!
Ostepølsa Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 [iC' date=07/10/2004 : 13:54] Dette er HELT KLART en photoshop lek. Det er rett og slett bilde av et originalt Magic The Gathering kort der bildet av monsteret og teksten er byttet ut med noe annet. NEI! Det finnes cs samlekort! De hadde slike på Avalon i Trondheim! De var importert fra USA, så derfor hadde butikken en gylden grunn til å kreve en svin-aktig pris for dem! ja, men hvem er så dum at man KJØPER sånne ? virker helt sykt
raid2 Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 mmmm....collectamoble... Nå som pokèmon kortene mine er blitt gamle kan jeg begynne å samle cs kort Er disse å oppdrive i Norge andre steder enn i Trondheim? Hadde vært kult å hatt noen slike, men hvis jeg må betale 200 spenn for 5 kort gidder jeg ikke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå