Gå til innhold

Standalone DVD-spiller for DVD-R/RW og DVD+R/RW


Anbefalte innlegg

Har en stuespiller fra før av, men har problemer med å spille av mine back-up DVD'er, både DVD-R og DVD+R plater. Dette er forsåvidt en ganske gammel spiller, men har også prøvd 2 andre spillere av nyere dato. Det er ingen av dem som er feilfri på noen av formatene. Mest plaget er jeg med DVD+R. Det har vel noe med at dette er et nyere format?

Når jeg spiller dem av på enten X-BOX eller på PC, så fungerer dem 100%.

Det jeg lurer på er, hva spillere anbefaler dere til en rimelig penge? Har dere spillere som er 100 % feilfri ved avspilling DVD+R/-R?

 

:(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har en stuespiller fra før av, men har problemer med å spille av mine back-up DVD'er, både DVD-R og DVD+R plater. Dette er forsåvidt en ganske gammel spiller, men har også prøvd 2 andre spillere av nyere dato. Det er ingen av dem som er feilfri på noen av formatene. Mest plaget er jeg med DVD+R. Det har vel noe med at dette er et nyere format?

Når jeg spiller dem av på enten X-BOX eller på PC, så fungerer dem 100%.

Det jeg lurer på er, hva spillere anbefaler dere til en rimelig penge? Har dere spillere som er 100 % feilfri ved avspilling DVD+R/-R?

 

:(

De fleste kvalitetsspillere spiller dette.

F.eks. spillere fra Sony og pioneer. Velg og vrak.......

Lenke til kommentar

Har en billig Panasonic spiller (DVD-S35). Har ingen problemer med verken DVD-R eller DVD+R på denne, og jeg har etterhvert spilt ganske mange av de på spilleren.

 

Tror den kostet rundt tusenlappen.

 

Men det kan også ha noe med hvilken type DVD plater du bruker. Billige plater er ikke alltid like godt mottatt av stasjonære DVD spillere, og jeg bruker stort sett Verbatim. Har prøvd noen billige, og de har også fungert bra, men sjansen for at det fungerer bra på de aller fleste spillerne, er å bruke plater av en viss kvalitet. F.eks. Verbatim og Maxell.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...