melli123 Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 vet ikke om det er et gullkorn eller ikke, men jeg kom på denne når jeg var inne på denne delen av forumet... det er ikke farten som dreper, det er smellet,eller, its not the fart that kills, its the smell! har sikkert hørt den før, men men.... syns den er litt morro jeg da, hehe
MiSP Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 vet ikke om det er et gullkorn eller ikke, men jeg kom på denne når jeg var inne på denne delen av forumet... det er ikke farten som dreper, det er smellet,eller, its not the fart that kills, its the smell! har sikkert hørt den før, men men.... syns den er litt morro jeg da, hehe Sykt bra!
Tonio Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 Det er mulig jeg tar feil, men var ikke det en vits?
Iversen99 Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 Det er mulig jeg tar feil, men var ikke det en vits? er enig med deg der ja....
rlz Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Joa, men artig er det. Og siden det står i noens signatur er det vel et gullkorn.
rc-marcus Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Fy faen så grusomt bra.. Den herja mildt sagt! Hehe, skal huske på den!
Shulgin Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 En eller annen har en litt mer grammatisk versjon i signaturen. Hadde i hvert fall. Sånn? "Det er ikke farten som dreper; det er smellet. Eller, som en amerikaner ville sagt det: it's not the fart that kills; it's the smell." Nokså genialt ja.
havfal Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 synes egentlig det er mest vits, men allikevell det var da morsomt
MountainRivera Skrevet 18. oktober 2004 Skrevet 18. oktober 2004 Det er mulig jeg tar feil, men var ikke det en vits? Jo, en jævli gammel en også.
melli123 Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Skrevet 25. oktober 2004 En eller annen har en litt mer grammatisk versjon i signaturen. Hadde i hvert fall. Sånn? "Det er ikke farten som dreper; det er smellet. Eller, som en amerikaner ville sagt det: it's not the fart that kills; it's the smell." Nokså genialt ja. Det var vel kanskje sånn den var ja. huske den ikke helt. rlz: jeg sa ikke at det var noen som hadde den som signatur, men det kan godt hende at det er noen som har det ja.
Leon Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 POENGET er vel gjærne at alt som postes her skal være gullkorn hentet fra forumet, men siden du setter det sånn så vil jeg påstå at dette er ganske feilposet. Morsomt er det uansett.
Jankee Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Tråden stenges, då reglane for gullkorn-kategorien er at det skal vere frå forumet.
Anbefalte innlegg