Gå til innhold

Nå skal man bekjempe onani i USA

Ni kon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
"ROCK" MUSIC: Does your child listen to "Rock And Roll" music? If a teenager has rebelled against God far enough to listen to the Devil's music, then he or she has almost certainly rebelled enough to try masturbation.

:laugh:

Skrevet (endret)

:scared: Jeg kunne ikke tro at den sida var "ekte" men det ser vedlig slik ut... Egentlig er det bare å le av, eller man kan ta seg en tur for å befri noen nødne tenåringsjenter :p

Uansett, forundrer meg ikke om noe slikt kommer :!:

Endret av Mad Wolf Magnux
Skrevet
"ROCK" MUSIC: Does your child listen to "Rock And Roll" music? If a teenager has rebelled against God far enough to listen to the Devil's music, then he or she has almost certainly rebelled enough to try masturbation.

Ojda. :innocent:

:mrgreen:

Kul parodi.

Skrevet
EVIDENCE: Have you caught your child masturbating? If you walk into your son's bedroom without knocking and he's in there with his pants down holding his erect penis, he's probably masturbating.

0709.jpg

Skrevet
Alle vet at den siden der er spøk, og det regner jeg også med at Oivind_Dahle vet :)

he he. Måtte bare.

Jada, bare som svar til PelsJakob, men det var kanskje unødvendig fra min side også, det han ville frem til... Muligens..

Skrevet

Ojda. :innocent:

:mrgreen:

Kul parodi.

æ.. den setningen gjør vondt :p så kristent, hjernevasking :nei:

Skrevet

USAs kamp mot onani er nesten 100 år gammel. Bare se her:

Sannheten er at i 1908 publiserte Sir Jonathan Hutchinson avhandlingen: "On circumcision as preventative for masturbation" Denne avhandlingen alene er den direkte årsaken til at i nesten 100 år har omskjæring av nyfødte guttebarn i fks USA vært standard rutine.

Ikke fordi det dreide seg om hygiene, eller religion.

For å gjøre det vanskeligere for barnet å onanere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...