Gå til innhold

FF 8.. tilgjengelighet..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er et vanskelig spill å oppdrive på PC, men du finner da det meste på nettet.

PC

Amazon.co.uk £44.99 ~ 580 NOK,-

Jeg regner med du leter etter PC versjonen siden tråden ligger i PC området, men om mot formodning du har en Playstation også, er det langt rimeligere, og ikke minst "bedre" etter min mening å spille Final Fantasy spillene på konsoll.

Playstation

BestShop.no 269,-

EDIT: La til Playstation også :)

Endret av Shicca
Skrevet (endret)

Hva står CAD i? DVDBoxOffice har det nemlig.

Edit: Linken funker ikke. Gå til http://www.dvdboxoffice.com og søk etter 'final fantasy viii'. CAD står i 5.3, så det koster rett over 200 NOK. DVDBO pleier å skrive ned tollverdien på pakken til 5$ elns, dog.

Endret av LarsC
Skrevet
Noen som vet hvor jeg kan få tak i FF 8?

Har lett omkring, og enda ikke funnet noen som selger det i Norge, eller i utlandet under tollgrensen.. :dontgetit:

de hadde det på spider man i tromsø for noen uker siden.... men om det finnes til pc vet ikke jeg.... :hmm:

by the way... ff 7 er det beste ff spillet noen sinne!! :cool: men åtta er ikke dårlig... 9a og 10a er virkelig skuffende.... (alt for lett) :mad:

Skrevet (endret)

Jeg har ff8 kjøpt på el-kjøp får ca 1 år siden,men pent brukt.klarer du og få tak i Grandia 2 til meg kan vi gjerne bytte ?

men kontakt meg på pm eller mail,tror ikke forumet liker kjøp/salg bytte...

Endret av Traxco
Skrevet

Shicca, jeg fant den på amazon, men med toll og frakt vil den ikke ende opp på 550kr, men noe sånt som 800kr..

Lars, "Sorry, no items were found matching your search criteria." når jeg søker på FF..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...