Sveern Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Fått litt smaken for biler som bakgrunnsbilder nå, og finere biler en Aston Martin DB9 skal du lete lenge etter
kristian_gjengedal Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 mitt bakgrunnsbilde for øyeblikket:
Coffey Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Egentatte bilder, ingen redigering gjort. Koselig at du skriver copyright over hele driten da
Sewero Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Ingen skal få stjele bildene jeg selv har tatt
Lord Britishface Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 (endret) Poenget med tråden er vel å dele veggpapirene sine, ikke skryte. Endret 9. februar 2009 av Gapwick
Auroron Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 denne ser genial ut som bakgrunn, men denne er litt redusert kvalitet dessverre.
D'Amico Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Denne tråden hadde visst falt ut av mine innlegg så da poster jeg noen bilder som har blitt postet her før, men som sikkert ikke tar skade av å bli postet en gang til.
Toast Is Pimp! Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 (endret) denne ser genial ut som bakgrunn, men denne er litt redusert kvalitet dessverre. Har den desverre som screenshot ser jeg nå. Og kvaliteten er IKKE bra... Men ta din bakgrunn sett den mittstilt og ha svart som "hovedfarge". Jeg har en MEKTIG del med wallpapers. De er ikke sortert. 560 megabyte, 1000 bilder ca. Alt fra CGI i verdensrommet til spill (da ikke screenshots!). Inneholder få damer og ekstremt få menn (haha). Jeg kan laste alle opp en plass. Men aner ikke om en god side til dette. Kanskje RAR/ZIP/7z i faste størrelser kunne være noe? Feks 112 megabytes eller no i den duren. De øverste fra Eks 1 inneholder forskjellige størrelser. Det er MANGE godbiter i mappa. Her vises nesten ingen. Eks: Endret 10. februar 2009 av Lord Grÿllwotth
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå