Gå til innhold

Hvorfor blir han kastet ut av fora?

HolgerL

Anbefalte innlegg

Skrevet
Altså, nå har jeg klart å bli kicket ut av 4-5 forumer. LAst kickout var ut av norskwebforum.no!!!!!!!!!1 Hvorfor kicker de ut folk? uten grunn. Jeg får ikke kontaktet admin(mannen uten et liv[kanskje ei jente]).

:ermm:

Hva kan være grunnen? :hmm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hmm... Dette var jo ikke akkurat en velformulet søknad for å få lov til å komme tilbake...

Endret av Lurifax_
Skrevet (endret)

Den er fantastisk, Holger. Det er ikke alle som har samme humor som deg heller, Desdichado. Det er bare å akseptere det.

Endret av sanoj_20
  • 2 uker senere...
Skrevet
Jeg skjønte ikke heller hvorfor han ble kicka og jeg er smart ! :roll: Fordi han hun uten liv ? :dontgetit::ermm: Skulle man bli kicka for noe slikt ?

paradox

noun {C or U}

a situation or statement which seems impossible or is difficult to understand because it contains two opposite facts or characteristics:

- {+ that} It's a curious paradox that drinking a lot of water can often make you feel thirsty.

Skrevet
Den var unødvendig Holger, er ikke alle som har samme humor som deg tydeligvis. Kan du ikke bare akseptere det?

Er ikke vits i å komme å si at det ikke er et gullkorn, da, siden alle ikke har lik humor ;)

Genialt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...