Gå til innhold

Noen her på forumet som ikke drikker alkohol?


Windoge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Drikker ikke så ufattelig ofte men av og til,

har den negative egenskapen av å få blackout, så når jeg drikker øl tar jeg med meg x antall for å unngå blackouts og med sprit drikker jeg vann innimellom.

 

Men blir aldri skikkelig dårlig heller, der har jeg en god egenskap, har kun drukket meg sanseløs 2 ganger der jeg ikke hadde heelt kontroll (lå å spydde), men var ikke et slakt dagen etter..

 

så de som ikke lærer av sine feil har vel et drikkeproblem,, du drikker ikke 18 øl ++ for å være tøff visst det går på ræv hver gang.. jeg har funnet min grense og overskrider ikke den..

 

 

er 20.

Lenke til kommentar
For en voldsomt interessant tråd.

14 åringer stolte av at de ikke rører alkohol! WOW

Det blir som å si at en "miljøbevisst" 12 åring er stolt over å ikke ha kjørt bil og heller reiser kollektivt.

Er jo derfor jeg synes det er morro å høre de "eldre" sine meninger. Føl fri til å poste de også.

Lenke til kommentar

Tja. er 18, drikker alkohol innmellom. noen ganger fylla, noen ganger ikke. ender som oftest med fylla, tho.

har litt sosiale sperrer, og drikker derfor alkohol som et ""løsemiddel"" på talebåndet. At folk ikke vil drikke, er bare fint. Alkohol fører mye dritt med seg, men kan også føre mye fint med seg.

Det eneste som irriterer meg, er at folk sier de mister kontrollen i fylla.

hvordan er dette mulig?

jeg har drukket så mye at jeg har hatt alvorlige problemer med å stå/gå og holde talebåndet i orden. men jeg var alikevel fullt klar over mine handlinger, og har aldri yppa til bårk eller gjort annet faenskap.

fylla har skylda... bullcrap. du står ansvarlig for dine handlinger, edru eller ei. punktum.

Lenke til kommentar

Jeg er 27, drikker noen perioder ofte (les 1 Gang i uka) og noen perioder annenhver måned.

 

Jeg synes det er helt meningsløst for mitt vedkommende å ikke drikke meg full, men kroppen sier ifra før jeg blir drita.

 

Jeg husker alltid alt fra dagen i forveien, og har gjort noe jeg syns er tåpelig og noe som var gøy.

 

Men det er jo innlysende at mye drikking over tid blir litt mye for kroppen, så man bør ha dette i bakhodet.

 

PS: Har heller allderi hvert voldelig i fylla.

 

Når man drikker, er der bare en ting som skjer med hodet. Man mister hemninger. Er du blid så blir du blidere, er du sint så blir man sintere.Og man tør å gjøre mye mer som man ikke ellers hadde gjort. Noen bør kansje derfor være mere moderate en andre.

Lenke til kommentar

Drikker sjelden. Kun en pils/rusbrus/cider eller 5 i lystig lag. og det smaker like dritt hver gang :p (med unntak av noen rusbrus-merker. F.eks smirnoff black ice ellerhvadetnåheter)

 

Er det noe jeg hater så er det folk i 16-17-18-års-alderen som alltid må annonsere at "til helgen skal jeg drikke meg sørpe dritings kanon!!11!". Jeg har vært sørpe dritings én gang - på russedåpen, og bussturen hjem var faktisk hysterisk morsom - sånt sett er det artig å være full - men så kommer jo morgenen etter da.. Småkvalm og hodepine + 0 appetitt. Gøy? Neppe...

 

Er ikke kristen eller noe sånt (tvert i mot, faktisk), så det er ikke grunnen til at jeg drikker så lite, bare så det er sagt :)

 

Og til dere som absolutt må drikker dere kanon hver helg: dere er klar over at alkohol er GIFT, ikke sant? Som i rottegift, bare ikke fullt så fatalt.. Jepp, det er fakta - pure poison, og dette heller dere i dere hver helg :no:

 

EDIT: Er straks 19

Endret av Loomy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...