Gå til innhold

Doom filmen tar form

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
MeTa][iC: I fremtiden anbefaler jeg at du slutter å være så bråsikker og bastant.

Jeg tror fortsatt ikke at filmen vil ha noe mye FPS-preg. Jeg tror faktisk at det er mulig at de FPS-scenene der ikke engang blir med i filmen. De så i allefall latterlig dårlige ut, med den rifla som måtte vært laget i 3D-studioMax av en som... er like god som meg eller noe sånn. :ermm:

Skrevet
I mine øyne så er fps-scenene det eneste som kan redde filmen fra å bli årets største kalkun.

Tror nok dette blir en kalkun, uansett hvordan filmen er lagt opp. Men det er nå min mening :)

Skrevet
I mine øyne så er fps-scenene det eneste som kan redde filmen fra å bli årets største kalkun.

Tror nok dette blir en kalkun, uansett hvordan filmen er lagt opp. Men det er nå min mening :)

ikke selg skinnet før bjørnen er skutt :)

Skrevet

ikke selg skinnet før bjørnen er skutt :)

Nei, sant nok. Men gjør det likevel. Så lenge skinnet ikke er mitt :p

Skrevet (endret)

Jeg TROR denne filmen kommer til å være en film spekket med action, kurrante og artige effekter og noen gode oneliners. det er ihvertfall jeg det jeg håper på.

Jeg TROR IKKE dette kommer til å bli noen "god" film med noe nyskapende, intrikat og dyptgående plot med interessante vendiger, interessante karakterer og en stemnig som man nærmest kan ta og føle på.

For å være brutalt ærlig, folkens, så er det ikke det jeg har lyst på heller.

Det jeg har lyst på, som sagt, er god action, effekter og cheesy oneliners.

Og det tror jeg dere også har, hvis dere kjenner litt godt etter. :p

edit: en aldri så liten skrivefeil.

Endret av rasgar
Skrevet (endret)
Alle mener noe om at det skal bli en "kalkun", kan jeg spørre om hva det er? 

:blush:

En flopp, mega flopp som de fleste spill til film prosjekter :yes:

Endret av Mala
Skrevet
Vi får vente å se da, jeg er hvert fall spent på hvordan de har gjort dette. Alien vs. Predator ble en bra film, hvem vet om Doom.

nå har vi undervurdert filmen en masse,, tror vi kan få oss en overaskelse over at den er bra jeg :)

Skrevet
Faktisk når du nevner det rasgar :cool:

Jeg visste det nok. :)

Forventer jo ikkje noe annet av filmen, men The Rock er jo RÅ da, om ikkje ein altfor god skuespiller, men rå :cool:

Skrevet

Forventer jo ikkje noe annet av filmen, men The Rock er jo RÅ da, om ikkje ein altfor god skuespiller, men rå :cool:

Synes han leverte helt greit i Walking Tall. Selvfølgelig, mannen er jo ex-wrestler, så man kan jo nesten ikke vente annet enn at han skal bryte i alle filmene. ;)

Skullei kke forundre meg om at Rock'ern gir en Hellknight en god hand-to-hand fight! :!:

Skrevet
[iC' date=07/10/2005 : 23:28]

Synes han leverte helt greit i Walking Tall. Selvfølgelig, mannen er jo ex-wrestler, så man kan jo nesten ikke vente annet enn at han skal bryte i alle filmene. ;)

Skullei kke forundre meg om at Rock'ern gir en Hellknight en god hand-to-hand fight! :!:

SAnt nok, var jo fet i Welcome to the jungle også da( såg litt på tv bare )

Hadde vert artig å sett :!:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...