Gå til innhold

counter strike mus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt å kjøpe meg en ny mus. har tenkt på logitech mx510. er det noen som er omtrent like gode eller bedre til samme pris omtrent

Videoannonse
Annonse
Skrevet
_ALLE_ cs spillere jeg kjenner (inkl meg) bruker

Microsoft Intel 3.0! (og DKTmatta)

Sjekk dimensjonene på den matta da! Tar den hele skrivebordet eller? Hater mus med mer enn det nødvenige jeg, venstre knapp, høyre knapp, og rullehjul knapp holder i lange baner! Har optisk Microsoft mus med ledning som er hvit, står ikke noe navn på den, har rød optsik lys som lyser igjennom sidene på musen og bak. Alle extraknapper er bare i veien ;)

Skrevet

MX510 er den beste musen ute akkurat nå. MX1000 er like responsiv men med litt mer vekt noe som er bra for min del igjen.

Kommer helt an på spilleren selvsagt men hører mange CS spillere bruker IE 3.0 musen som er helt forferdelig på alle punkter i min bok. Den ble en hit pga sK brukte den for mange år tilbake men nå er den bare treg og lite responsiv til de grader framfor dagens mus.

Blåmatter er FY FY ! Logitech muser burde ha Steelpad 4S . Ikke skaff noe icemat av noe slag og ihvertfall ikke func. Du må ha litt motstand når du drar musen over overflaten ikke at den bare glir som på en func matte.

Skrevet

Microsoft Intel 3.0! (og  DKTmatta)

Sjekk dimensjonene på den matta da! Tar den hele skrivebordet eller? Hater mus med mer enn det nødvenige jeg, venstre knapp, høyre knapp, og rullehjul knapp holder i lange baner! Har optisk Microsoft mus med ledning som er hvit, står ikke noe navn på den, har rød optsik lys som lyser igjennom sidene på musen og bak. Alle extraknapper er bare i veien ;)

Det er AWP matta mi :thumbup:

Skrevet

Microsoft Intel 3.0! (og  DKTmatta)

:D Ja den tar hele skrivebordet og det er digg

Skrevet

mus.jpg

Er veldig glad i Allsop musmatte, og hater glatte matter som func... Men func sin "ledningfester" er jo okei... hehe :)

Ellers er IE3.0 en grei mus, selv om den bugger en del i CS, så jeg skal gå tilbake til Logitech ganske snart.

Konklusjon: Jeg anbefaler deg en Logitech mus, tror alt fra MX310 og oppover duger bram avhengig av hva budsjettet ditt er. Men at du -må- ha en musematte som koster mer enn en femtilapp, er det reneste sludder og vås.

Skrevet
MS Intellimouse 3.0 + Icemat :love:

Icemat bråker, så nå har jeg fUNC, men den er for liten så jeg har nå bestillt DKT :w00t:

Annbefaler trådstarter på det sterkeste å kjøpe MS Intel 3.0 hvis du får tak i den, men hvis ikke så kjøp MX1000 eller MX510

Skrevet

Det har egentlig ingenting a si hva du har sa lenge du er vant til det og har spilt mye med det.

Jeg brukte kulemus i 8 maneder, funka fett.

Seff, na har jeg mx310 og func, blir enklere da, men a skifte frem og tilbake mellom forskjellige optiske mus blir teit, sammme med musematter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...