Gå til innhold

Den Store PowerBall tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 måneder senere...

Wii! Kjøpte meg en NSD poweball her på teknikkmagasinet i Bergen. Først klarte jeg vel rett over 8000. (Bruker ikke tråd, vil heller ikke prøve. TOMMEL FTW!) Så samme dagen klarte jeg rett over 10k det slet jeg på lenge, men idag kom det seg litt lå rundt 10800, men så prøvde jeg et litt anderledes grep så fikk jeg 11116 og 11118 neste gang! :p

 

Så alt i alt er jeg godt fornøyd :D:D Er jo skamdigg, muskelen pumpes jo ut av skinnet hos meg! :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Ser netshop har denne på et greit tilbud nå. Er det en annen versjon man heller burde kjøpe? Annet sted som er billigere (140 kr i frakt på netshop..) Må ha en slik en!

 

Powerballen leveres uten det tradisjonelle telleverket. Istedet har denne varianten en innebygd stripe med LEDs som fungerer som både telleverk og lysshow - kan det bedre bli?

 

Er det ikke sånt display på toppen som viser antall rpm man fikk max til?

Endret av PerOpusen
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Fikk en slik til jul :mrgreen:

 

Men den hånda som viser 30, 60 og 90 helt til høyre (Physical index), noen som kan si meg hva det er?

 

Her er forøvrig verdensrekorden så vidt jeg kan se?? 20082rpm og bruker begge hendene er imponerende:

 

EDIT: Noen grunn til at dette ikke står på topp100 lista? Ser at den hånda viser 90, kan tenke meg at det er rpm i løpet av 90 sek da?

Endret av Petter (chaos)
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...