Gå til innhold

Den Store PowerBall tråden


Anbefalte innlegg

På hommersåk faktisk, selger dere Metal versjonen og ??

 

Hvilken type er disse powerballene da, eskene så litt mistenksome ut..

9105418[/snapback]

 

 

Det er de orginale bestillt fra den norske importøren (Svarp) (http://www.powerballs.com/norway/engrossalg.php) Vi har 250Hz Pro (oransje/blå), Neon Pro (blå, oransje, grønn) og Techno

Endret av Intramin
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Ja det er riktig, nivået ligger noe høyere enn dette.

Men så har vi akkurat startet dette nettstedet med følgende tjeneste for oss her hjemme som ikke tar verdenslista med ramaskrik ;)

 

Har du personlig rekord på 14.000+, så er det plass til den rekord blandt de 300 beste registrerte i verden faktisk!

Sjekk verdenslista Division1

Og tar jeg ikke feil, så er du faktisk Norges beste i tillegg...fant en nordmann der med nesten 14.000..hehe

 

Nå har alle sjansen, og gode rekorder vil nok komme inn snart.

Ta et bilde og skriv ditt navn i bakgrunnen på et ark, så legger vi den ut asap :new_woot:

 

Norske Powerball Rekorder

Endret av Chocker
Lenke til kommentar

Det er en meget sterk rekord jeg vet de fleste ikke klarer å score med det første.

Velkommen med flere rekorder JASGripen, så skal du se vi får det moro når mange andre følger etter deg :thumbup:

 

Så fort vi kommer oss opp på et annet nivå(nyåret) og får trøkk i forumet, starter vi med Video rekorder (nye pr dags dato) og premierer vinnere på flere områder.

Lenke til kommentar

hehe, det var riktignok ikke med det første da... jeg har hatt ballen i snart 2 år :grin: men riktignok ikke brukt den så altfor mye. Ser det var kommet en annen rekord på over 13k. (congrats til Nilssen) Får se om jeg finner den andre ballen!

 

Kunne du endret rekordeinnlegget mitt så jeg får navnet mitt der istedenfor nicket?

Endret av JASGripen
Lenke til kommentar

Jeg kan ikke endre navn på de rekorder som ikke har det nye navnet skrevet i bakgrunnen. Du kan jo evt sende nytt bilde av den siste rekorde, bare skrive ditt navn på det bildet.

Det er også det ikke-medlemmer må gjøre, var bare litt slepphendt da scoren ikke var høyere enn 13.000rpm + at jeg fant deg på facebook med riktig navn.

Disse regler skal settes merkbart nå snart, da video funksjonen snart kommer + premiekonkurranser.

Lenke til kommentar

Kult, ser mange flere bruker tommelen...da er det også et godt tegn på at ballen er i balanse slik den skal.

Bra rekord du har, kanskje på tide du sender den inn til Powerball Top100 Norway ?

 

ps: Opplever du senere at den er vanskelig å starte på dette viset, kan det være en så liten sak som at det kanskje har kommet noe støv eller andre partikler inni ballen.

De med lys kan rengjøres med lufttrykk, og de uten med enkel vannspyling. Bare husk at telleren MÅ demonteres fra ballen først.

 

Thumps up, hehe :thumbup:

Lenke til kommentar
Da har jeg sendte inn min rekord og havnet på en 11 plass. Må si jeg ble imponert over at nivået var så lavt. Trodde rekorden min var meget dårlig jeg :p

Som sagt, så er den nylig opprettet. Mesteparten av de som er der har nettopp starta med powerball, inklusiv meg. :) Grattis med score foresten! :D

 

Ja det er riktig, nivået ligger noe høyere enn dette.

Men så har vi akkurat startet dette nettstedet med følgende tjeneste for oss her hjemme som ikke tar verdenslista med ramaskrik ;)

Endret av Jurgemaister
Lenke til kommentar

Helt sykt, Akis klinte til og klarte en ny verdensrekord på 16.433rpm den 1 nov 2007.

Regner med at denne kanskje blir den siste av han, dette er på grenseland hva en gyroball faktisk tåler av krefter og belastning.

 

Film og bilder komme på våre sider asap...må bare få rettighetene i orden først.

 

Dere andre, ta frem ballen igjen og send inn deres rekorder :)

Det er flere som merker seg godt på lista, stadig økning og ikke lenge til vi sender noen utenlands.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Oi! Er denne tråden fremdeles aktiv? Flott! :)

 

-Jungeldyret: Jeg eier selv en Powerball red techno, denne fungerer veldig bra! Jeg tror Shg.no er billigst på denne type powerballs.

 

Selv tror jeg kanskje jeg skal investere i en Powerball Iron, denne koster nå 499, mot 799 tidligere, hos Gadgets.no!

Hva tror dere om denne? Den virker skikkelig, bare ta en kikk på hjemmesiden deres! I produsentens egen netshop kostet den 59 euro = 470 kr, så prisen hos gadget.no er slett ikke verst! Designet på den svarte er jo sinnsykt fett! :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Den på teknikkmagasinet hvor de reklamerer for "den orginale powerballen" er langt ifra etter mine øyne en orginal dings. NSD Powerball er den Orginale som også leverer livstidsgaranti til sluttbrukeren....

 

Men moro å se at det er så mange som har interessen for denne spetakulære dingsen da :)

Dere får sende inn rekordene deres, det har kommet mange sterke rekorder som dere kan bryne dere på nå.

 

En egen nettbutikk + konkurranse fyres opp like før sommeren.

Lenke til kommentar

Har akkurat kjøpt min første powerball! kjøpte den i rustfritt stål med chrom finish, merker at den byr på litt mer utfordring enn de av plast.. :p

 

Men den veier jo nesten dobbelt så mye også da..!

 

noen andre som har samme?? er det en egen liste for "tungvektere"??

 

Moro er det i alle fall!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...