co2 Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 (endret) Jeg tenkt å kjøpe Gold edition på steam. Men så ser jeg at det følger med caps, frimerker å slikt. Hvor i all verden får jeg dette? sendes det fra USA eller? Endret 30. september 2004 av co2
Windoge Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Jeg tenkt å kjøpe Gold edition på steam. Men så ser jeg at det følger med caps, frimerker å slikt. Hvor i all verden får jeg dette? sendes det fra USA eller? Ja, det må det vel. Er mulig at du må betale porto selv da.
toblix Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 Sannsynligvis gjøres dette på enkleste måte, altså at man legger til en fotnote som dette: "Offer only available to residents of the US and Canada" eller liknende. Dette er vanlig for alskens tilbud der det følger med gratis ting og tang som må i posten.
co2 Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Skrevet 2. oktober 2004 Omtrent som alienware konkuransene, bare for USA
paranoide Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 Gold edition gjelder store deler av verden. Du må kun betale frakt, men det inngår i prisen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå