Gå til innhold

x800 knuser alt i 3dmark'05


Grillbabe

Anbefalte innlegg

Og i steden for å diskutere hva som er best burde man lage stickys som forteller enkelt og greit fordeler og ulemper med Intel, AMD, Nvidia og ATI etc.

 

Isteden for å ha utallige diskusjoner på samme tema...

kunne ikke vært mere enig

 

så kunne man jo bare forandre den vær gang det kom et nytt produkt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Raptor,05/10/2004 : 22:37]Greit nok, men det blir ikke sikkelig AF når applikasjonen (her 3DMark 05) ber om det. I beste fall er dette en "uheldig bug" for ATi. Særlig når den nye driveren i utganspunktet skulle være en fix på 3DMark 05
We (ATi) have confirmed that refrast also has this moire pattern, so we are doing exactly what the application requests.

 

Nå har jo også nVidia fått ett pluss på rundt 700-800 i nyeste driver, så da bør vel kanksje overskriften endres til x800 kommer så vidt forran i 3DMark...

Dette gjelder dog en driver som ikke er godkjent av Futuremark.

Lenke til kommentar
Raptor' date='04/10/2004 : 15:22'] Foreløpig er 3Dc en properitær ATi standard, som mens Shader Model 3.0 er en standard som er den del av DirectX 9.0c. Det gjennstår å se om ikke 3Dc ender på ATi sin liste over flopper (les Trueform) Med litt flaks så blir den bygd inn i neste DirectX (DX10), akkuratt som S3DC...

Det er ganske sannsynlig at Xbox2 også vil få støtte for 3Dc og med at Xbox2 og PC/Longhorn skal ha ganske tett samspill, bl.a lettere å utvilke spill til både Xbox2 og PC så vil nok ikke 3Dc gå i historie bøkene med det første.

Lenke til kommentar
Raptor,04/10/2004 : 15:22] Foreløpig er 3Dc en properitær ATi standard, som mens Shader Model 3.0 er en standard som er den del av DirectX 9.0c. Det gjennstår å se om ikke 3Dc ender på ATi sin liste over flopper (les Trueform) Med litt flaks så blir den bygd inn i neste DirectX (DX10), akkuratt som S3DC...

Det er ganske sannsynlig at Xbox2 også vil få støtte for 3Dc og med at Xbox2 og PC/Longhorn skal ha ganske tett samspill, bl.a lettere å utvilke spill til både Xbox2 og PC så vil nok ikke 3Dc gå i historie bøkene med det første.

Det er fortsattt en properitær standard som ATI bruker, fordi XBox jo får det pga at den bundles med et ATI-kort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...