Gå til innhold

Post dine 3D Mark 05 scores her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror ikke det med disse specsene fra profilen hans:

 

Hovedkort----> ASUS p4p800-e deluxe.

Prosessor----> Intel Pentium 4 2.8ghz@3,4ghzNorthwood

Ram--> 1Stk 512mb 333mhz,

Skjermkort----> HIS Radeon X850XT PE

Hdd----> 1Stk160gb,2Stk 200gb,1Stk 250gb

kabinett--->Sunbeam acryl kabinett

Nortq silent 450 watt psu

Windows xp pro.

 

Men jeg kan jo selvfølgelig ta feil....velger å ikke tro helt før han poster et bilde/link!

 

Ciao

Lenke til kommentar

Beklager at jeg ikke kommer med noen score akkurat nå, men jeg får ikke det nye systemet mitt før om ca ei uke. Lover å poste da! Men, jeg er veldig nyskjerrig på hva jeg kommer til å få, sånn ca.. Noen som kan hjelpe meg å tippe?

 

Mitt system;

Athlon 64 FX-60

DFI Lanparty UT RDX200 CF-DR

Hightech Excalibur Radeon x1900xtx 512mb

OCZ EB DDR PC-400 2GB Platinum Edition Dual Channel

Western Digital Raptor X

med

Vapochill Micro High End Kjøler 92mm, til CPU'n, og

Hiper Type-R PSU 580W

 

 

Lurer på hva jeg kan forvente å få med dette oppsettet? Og, -men det var noe jeg ikke prioriterte da jeg skulle bestille, så jeg vet ikke om jeg har "rett utstyr" til å overklokke, men tror dere det er mulig å eventuelt overklokke dette systemet noe? Hvor mye vil jeg eventuelt tjene på det? Dere som kan slikt.. :)

 

 

Tusen takk for all kvalifisert gjetting! :w00t:

Lenke til kommentar
hehh tror ikke du trenger å klokke jeg  :dribble: Nice specs!

 

Vil tro du vil vandre mellom 10 000 og 12 000 et sted...i overkant av 11 000 tror jeg da...

 

Takk, takk! :)

 

Så jeg vil ende opp på såppas uten klokking, altså!? :) Godt å høre! Kjøpte egentlig systemet med tanke på å Ikke klokke, så jeg håper den klarer seg uansett.. Men, det hadde allikevel vært morsomt å vite hvor mye den ville ha klart HVIS jeg hadde klokket!? Slik som f.eks RAM'n valgte jeg visstnok en type som som var/er veldig god, men ikke direkte beregnet på overklokking..

 

Men, hva tror dere? Hvor høy score vil man få med å klokke disse greiene her? :)

Er egentlig et spørsmål av ren nyskjerrighet.. :innocent:

 

Takk igjen! :)

Lenke til kommentar
hehh tror ikke du trenger å klokke jeg  :dribble: Nice specs!

 

Vil tro du vil vandre mellom 10 000 og 12 000 et sted...i overkant av 11 000 tror jeg da...

 

Takk, takk! :)

 

Så jeg vil ende opp på såppas uten klokking, altså!? :) Godt å høre! Kjøpte egentlig systemet med tanke på å Ikke klokke, så jeg håper den klarer seg uansett.. Men, det hadde allikevel vært morsomt å vite hvor mye den ville ha klart HVIS jeg hadde klokket!? Slik som f.eks RAM'n valgte jeg visstnok en type som som var/er veldig god, men ikke direkte beregnet på overklokking..

 

Men, hva tror dere? Hvor høy score vil man få med å klokke disse greiene her? :)

Er egentlig et spørsmål av ren nyskjerrighet.. :innocent:

 

Takk igjen! :)

5713486[/snapback]

jeg har et lite problem med EB brikkene mine på et ultra D DFI kort. de klokker til 260 uten problemer, men fra 250 og oppover så får jeg heng når jeg bruker maskina i 3d aplikasjoner. etter en del undersøking så har jeg finni ut at det mest sannsynlig er hk som ikke liker de brikkene på høy speed. men nå har du et nyere hk med et helt annet brikkesett, og desuten er det ikke alle som har det problemet jeg har.

 

bare sier i fra så du ikke blir skuffa dersom du sku få samme problemet.

Lenke til kommentar
Ja...sant det! Men stock? Altså uklokket??

 

Ciao

 

Se bildet mitt på forrige side, jeg har jo 6700 med uklokket kort på mitt system!

 

Kansje på tide å innse at stock 7800GS ikke er det kraftigste kortet på AGP..?

5713746[/snapback]

 

 

Husk at det IKKE er bare skjermkortene som testes... Burde hatt en test med begge skjermkortene i samme type specs! CPU scoren ingår jo i totalen!

 

Ciao

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...