Gå til innhold

Hvilke spill savner du?


lars68

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Savner spill med ordentlig co-op funksjon. Det var snakk om at Stalker skulle ha det implementert, noe som ikke ble. Men det var ikke utelukket i fremtidige titler ifølge utviklerene, glede seg :cool: også glede seg til Stalker :love:

 

Bare tenke seg et fps\rpg med co-op :dribble:

Kunne ikke vert mer enig med deg. Det siste "kule" co-op spillet jeg spilte var en Quake mod som het SWAT tror jeg. Var vel rundt 13 år da.. Satt natt på natt med en kompis å gikk igjennom dette på nå og på nå :p

 

Quake var jo ikke verst det heller..

 

 

 

Men er også enig med dere som nevner Fallout. Trodde det var under utvikling jeg.

Lenke til kommentar
Time Commando. :)

Haha! Dritfett. Gode gamle Time Commando. Det var jo forferdelig kult. Kontrollen var litt stiv, men ellers var det storkos. Ikke noe var som å dra til forskjellige tidsaldre og bare drepe/banke opp av alt av fiender. Stil og god grafikk var det også... :!:

 

Har mange gode minner fra Time Commando!

Lenke til kommentar
Savner spill med ordentlig co-op funksjon. Det var snakk om at Stalker skulle ha det implementert, noe som ikke ble. Men det var ikke utelukket i fremtidige titler ifølge utviklerene, glede seg :cool:  også glede seg til Stalker :love:

 

Bare tenke seg et fps\rpg med co-op :dribble:

Hva med Halo? Sykt kult hvis du spiller igjennom med en venn, anbefales! :)

 

Haha! Dritfett. Gode gamle Time Commando. Det var jo forferdelig kult. Kontrollen var litt stiv, men ellers var det storkos. Ikke noe var som å dra til forskjellige tidsaldre og bare drepe/banke opp av alt av fiender. Stil og god grafikk var det også...

:thumbup:

Endret av Laman
Lenke til kommentar
Å jeg savner Lula Wet Attack eller Lula 3D  :!:

kåting....

 

Anyways, Monkey Island (Spes Curse of Monkey Island), C&C, Colonization, Perfect Dark (Kunne sagt Halo, men spiller det aktivt fortsatt, og 2'ern kommer om en måned, så ingen vits :p ), Civilization 2 (hehe) , Fable (Savner det fordi xbox'en er hos muttern, og nå er jeg hos fattern :p ), Ducktales ( :p ) Deathrally, Might and Magic VI / VII, Heroes of might and magic III.. og sikkert en del fler som jeg ikke husker nå.. f.eks Zelda OoC, Quake, Transport Tycoon, Railroad Tycoon... tja.... noe mer tro... Simcity 2 / 2000 ... err... space quest.. carmageddon.. morrowind... diablo (var kult når det kom ut, dog ikke nå lenger :p )... Screamer... ferdig nå? åh, også seff starcraft (Ingen som vil spille det på lanene lenger :cry::p ) Warcraft 3 (Ikke spilt på en stund).. hum.. tja.. vel.. right.. det må vel være sånn ca det.. nei! En til! Day of the Tentacle! Genialt spill! :love: (De fleste spillene i lista er vel også forøvrig ganske geniale, IHVERTFALL når jeg spilte dem før :love::love::love: )

 

*phew* joda.. ble ferdig gitt ;)

Lenke til kommentar
Vel, det er vel ikke så mange titler som "Monkey Island", "Broken sword" og den slaks nå for tiden..

"the course of monkey island" var kjempe morsomt da det kom. får liksom ikke samme følelsen når jeg spiller de nye spillene som kommer, som med de gode gamle slagerne.. (C&C, Populous:The Beginning, osv..)

enig :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...