whoi Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 Noen som har vært å kjøpt seg det nye albumet til Rammstein i dag da? Jeg var innom platekompaniet i stad! Har hørt igjennom 1.5 ganger, og har ikke helt klart å lage meg noen sterke mening om det enda. Men førsteinntrykket er bra hittill. Så hva synes dere?
Goophy Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 Hørte gjennom det en gang før idag. Ikke min type musikk.
whoi Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Skrevet 1. oktober 2004 Trodde ikke jeg var alene om å kjøpe dette albumet Men men, jeg er uansett fornøyd! Synes det er ganske bra
Musty Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 har "kjøpt" det, men ikke hørt noe på det.. har ikke fått det over på ipoden enda.. eller.. jo det har jeg, jeg har bare glemt det.. da vet jeg hva jeg skal høre på vei til jobben i morgen..
whoi Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Skrevet 1. oktober 2004 Jeg ble ihvertfall lykkelig når jeg så den lille logoen på cden hvor det stod: Compact Disc Digital Audio! Kan ikke fordra de tåpelige kopi beskytta platene.
Purify Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=305787
b-real Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 Kan ikke akkurat si at de gjør et bra album egentlig.. Liker kanskje ikke musikkstilen så veldig bra, men ikke noe spessielt bra album imo.
embark Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 Jeg liker det derimot! Morgenstern, Dalai Lama og Amerika er jo tøffe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå