Gå til innhold

Lidl, hvilke varer er av kvalitet?


Raggi

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+891234
Jeg kjøper ikke coca cola, kjøper bare pepsi jeg, cola tar elver så de fattige tørster og donerer til kriger osv, nei huff, vekk med det, synes det smaker helt likt eller ikke helt men like godt. Coca cola er overvurdert!

Uten å ha sjekket, kan jeg umulig tenke meg at PepsiCo skulle være bedre. Det er nok få multinasjonale selskaper du ikke kan grave opp mye dritt om - det gjelder bare å lete grundig nok.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg kjøper ikke coca cola, kjøper bare pepsi jeg, cola tar elver så de fattige tørster og donerer til kriger osv, nei huff, vekk med det, synes det smaker helt likt eller ikke helt men like godt. Coca cola er overvurdert!

Uten å ha sjekket, kan jeg umulig tenke meg at PepsiCo skulle være bedre. Det er nok få multinasjonale selskaper du ikke kan grave opp mye dritt om - det gjelder bare å lete grundig nok.

Nå er riktignok Coca Cola i en særklasse, men Pepsi, som det multinasjonale selskapet det er, har nok like mye dritt på seg.

Lenke til kommentar
Jeg kjøper ikke coca cola, kjøper bare pepsi jeg, cola tar elver så de fattige tørster og donerer til kriger osv, nei huff, vekk med det, synes det smaker helt likt eller ikke helt men like godt. Coca cola er overvurdert!

Uten å ha sjekket, kan jeg umulig tenke meg at PepsiCo skulle være bedre. Det er nok få multinasjonale selskaper du ikke kan grave opp mye dritt om - det gjelder bare å lete grundig nok.

Nå er riktignok Coca Cola i en særklasse, men Pepsi, som det multinasjonale selskapet det er, har nok like mye dritt på seg.

Så konklusjonen er at vi må drikke søppelvann av cola-kopier som kommer enten fra et østblokkland eller fra gokk? Prøvde forresten å drikke sånn urdu-cola. Det smakte helt jævlig, og dessuten er man garantert å sponse terrorister ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...