Gå til innhold

* SWG dagbok *


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fant Moisture Farmer spawnet 3 ganger på rad, gav blanke faen etter at både jeg og en venninne hadde tatt den, det var kl 7 om natta, ikke så veldig mange online.

 

Forøvrig hadde jeg akkurat vert og drept acklay som førstemann etter dt, ble ordentlig skuffa da jeg fikk noe lusent hide. Det jeg kan takke for at jeg er HeroOfTat :) Og hu også da :)

 

Fyren spawna faktisk midt i spawn zonen, andre gangen spawna han I veien til cawen, og tredje gangen nøyaktig den samme plassen som andre gangen, bugga :dontgetit:

 

(Dette har faktisk skjedd med hver Mark for meg, når jeg endelig finner den, går det max et par timer så finner jeg ett(eller to :p ) til av det samme) :ermm:

Lenke til kommentar
Har omtrent 15 mill i av-21s liggende, bør gjøre noe med det snart, får vel selge det svinbillig for å få det unna. Irriterende, slå av en 700k perhaps :(

slulle gjerne ha kjøpt en av deg...

 

vil ha en, men har ikke kjøpt enda...

 

er jo ganske dyrt for ett kjøretøy da, eller er det bare jeg som er gjerrig??

 

har 5 mill på konto, 3 krystaller og snart 1 rug, tjener 50k på 10 min hvis jeg vil...

 

kunne jo ha funnet en selv da, åssen tar jeg sånne corvett missions, hvor er det?

Lenke til kommentar
Har omtrent 15 mill i av-21s liggende, bør gjøre noe med det snart, får vel selge det svinbillig for å få det unna. Irriterende, slå av en 700k perhaps  :(

slulle gjerne ha kjøpt en av deg...

 

vil ha en, men har ikke kjøpt enda...

 

er jo ganske dyrt for ett kjøretøy da, eller er det bare jeg som er gjerrig??

 

har 5 mill på konto, 3 krystaller og snart 1 rug, tjener 50k på 10 min hvis jeg vil...

 

kunne jo ha funnet en selv da, åssen tar jeg sånne corvett missions, hvor er det?

Har du aldri gjort noen vette missions og er foruten en jaevli snill venn som har peiling og kan finne/hjelpe deg å finne en, kan du se langt etter en av-21 med det første, sprøs om du spiller på samma server som meg da ;) Chimaera her :p

 

Eller spiller du på chimaera? :dontgetit: Hvor mye har du lyst å bruke if so?

Lenke til kommentar
er på shadowfire, jeg kan kjøpe en, har råd til det, man får dem ned i 500k sånn ca hvis jeg ikke tar helt feil...

 

hvor mye bør white crystals gå for egentlig, har kommet helt ut av det krystall-styret i det siste, gjorde det stort der før...

500k? Hørtes utrolig lite ut, kommer sikkert ann på condition osv, men jeg tror neppe det er 4-500% høyere pris på andre servere.

Lenke til kommentar
Kan noen finne den forbanna moisture farmern for meg?!! :mad:  :mad:  :mad:  :mad:

 

Hvis alle lager en char på Eclipse og sender tell til llazarus så supplerer jeg penger og swoop :p. 1 million credits til den som finnern :D.

er noen som selger wp til moisture farmern er vel bare å finne noen som har det...

han beveger seg jo hele tiden og hvis noen hadde sett han ville nok llazarus vist det, han har lett i 5 dager nå :p Bad luck...

 

skal logge in og ta siste boks på swords fra 4443 til master...

200k combat xp grøss..

Lenke til kommentar

Hadde litt morro i går med alten min og guilden :D. Turen startet til Anchorhead hvor det var ett par rebels. Etterpå tok vi turen til Theed og RPet litt før det kom litt folk fra LOK, som vi slaktet såklart :p. Litt etter litt begynte det og strømme på med rebels og noen light knights. Kom endel imps fra andre guilds også, så det ble en imperial victory i dag ja :D. Det er bare til å prøve og PvP i ST armor! Tror det er like bra og gå naken.

 

ST patrol 1

ST patrol 2

ST patrol 3

Endret av John Abrahamsen
Lenke til kommentar
Fant den forbannede piraten i dag :D. Hils på den nye helten av Tatooine :p.

 

Det jævligste var at jeg støtte på en moisture farmer når jeg kjørte fra Bestine til Squill caven for å utkasere ringen :mad::mad:. Etter så mange timer med leting kjører jeg over han! Ocoasro ble jo glad da :roll:

Vet provoserer noe forjaevli, at du leter lenge etter spawn pointsa så finner du et annet rett etter, grrr

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...