Gå til innhold

* SWG dagbok *


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Endelig er jeg tilbake til SWG etter ferie, flytting og lang ventetid på bredbånd. Med to måneders fravær reiste jeg direkte fra Naboo til Rori for å redde eiendelene mine. Lettelsen var stor da jeg fant huset mitt intakt. Etter at den første panikken la seg, plasserte jeg mesteparten av utstyret mitt i banken på Naboo og innså atjeg må flytte. Isbree på Rori er litt for bortgjemt.

 

Da det mest prekære var unnagjort, skaffet jeg meg en buff og dro til Yavin for å jakte litt, og kanskje temme en Kliknik Defender eller en Angler. Jeg hade knapt nådd fram til mitt første Kliknik lair da jeg fikk en tell fra en BE. Han ønsket så mye scaley hide jeg som jeg kunne få tak i siden det har gode stats nå. Jeg gikk med på å hjelpe han siden jeg allerede var i gang med Kliknik lairs. Garantert ekstrainntekt i tillegg til mission reward er alltid kjekt.

 

Etter et par runder ble jeg litt vel overmodig. Jeg stilte meg opp ved et lair, sendte inn min Graul Mauler og fyrte løs med Fan Shot. Noen Klikniker angrep meg direkte med det resultat at jeg skjøt litt i alle retninger før jeg igjen fikk riktig siktelinje. I bakgrunnen begynte jeg å høre flere andre blasterskudd, men tenkte ikke noe mer over det. Etter en liten stund begynte både min og Saul sin helse å forringes mye raskere enn vanligvis. I tillegg til litt poison så jeg at vi begge har kraftige bleeds og TEF. Jeg snudde meg og så 6 stranded imperials fyre løs på meg. De incapet meg før jeg klarte å komme meg unna. Å ligge svimeslått midt blant 5 klikniker som passivt ser på er ikke så ille, men å ligge og vente på at en imperial officer rusler bort for å drepe, det er irriterende. :cry:

 

Etter dette nederlaget fant jeg ut at jeg like gjerne kunne dra tilbake til Naboo og helbrede piloter. Nå har jeg skaffet meg First Aid II, så nå er jeg bedre rustet mot bleeds :p

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

:blush: Jepp

 

Men nå har VISAkortet klikka så det blir nok ikke mer SWG på meg..

 

Dvs.. Jeg gidder ikke mer.. Meninga med SWG er borte.. Nå handler alt om penger... Våpen... Armor... Å få det beste av alt... For meg er det RP som er tingen... Og det med at jedis viser seg offentlig over alt, bare for å briefe med at de er jedi... For meg blir alt galt når slike ting blir helt vanlig... Å se 14 (rebel/imperial) jedis løpe rundt for å finne en stakkars overt reb/imp osv...

 

Skifter til Everquest II så snart jeg får det..

 

 

Takk for de korte stundene jeg hadde med dere norske spillere der ute :)

Og lykke til dere som fortsatt prøver å bli jedi

 

 

Beklager div skrivefeil... Har en promille på ca 4.7 nå.. Tror jeg..

Lenke til kommentar
*mye bra*

:yes:

 

Omtrent tatt ut av hodet mitt om hvorfor jeg slutta å spille SWG.

 

Men, grunnen til at jeg stakk innom er at jeg vil høre om JtL! Kan noen skrive litt om hvordan dere ser JtL? (Håper ikke dette ødelegger tråden, men det blir jo på en måte en dagbok)

 

Forresten, tre ord i topic :p måtte bare

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...