Gå til innhold

* SWG dagbok *


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, Acklayn dropper ris schematic

den dropper Interwovem R.I.S schematic som korrekt presisert her ja, og den befinner seg i det rett og slett siste rommet i geo lab.

 

EDIT: Logg ja :p

 

Begynte å spille litt igjen etter et langt opphold(ukevis :dontgetit: ) Droppa å grinde fencer, gikk straight på doc grinda opp medic på lørdag og opp til doc 2440 på søndag, fikk en kamerat til å tumble :) og hei hvor det gikk! Med stim-e fikk jeg 30k xp på 3,5 minutt :p han måtte gi seg etter en 45min da så fikk bare 2440 :p

Klarer nu å buffe for 2143 med 866 power buffpacks. Har forøvrig brent opp litt over 2,5mill på disse to dagene da. På food, stims, buffpacks, resources for morro med. crafting(og grinding da seff ;) ), doc klær, masse feilkjøp. Og åja en Executioners Hack til 600k :blush: var bare så funky ^^ Også gidd tumbleren en halv mio :p

Endret av So
Lenke til kommentar

logg:

begynnt på brawler, blitt teras kasi, blir nok tkm i løpet av uken trodde jeg

solgt krystaller, tjent litt penger, så ryker routeren/modemet hjemme, så det blir lite spilling på meg fremover :(

 

har forresten blitt med som JTL Beta tester, men kontoen min står enda som uaktiv, det tok vist noen dager fra jeg betalte til den ble aktiv igjen... :cry:

 

men det skal bli morro med JTL beta da :D

Lenke til kommentar

LOG:Joinet Corvette Gruppe gikk dårlig 3dje gang på rad :no: Ledern "hadde guide" noe han likvel ikke hadde og jeg måtte lede. Vi kom helt til rommet med de 5 gangene som stikker ut(der hvor det er uber Agroer) da fikk plutselig en i gruppen lyst til å løpe fram og tilbake noe som gjorde at vi fikk alle agroene på oss og de slaktet oss. Etterpå løp jeg til escape pod mens de bla ledern spammet "were is that dammed escape pod??? its not on map!!!!".

Jeg ble hvertfall litt lettet når jeg fant ut at sliff- ikke afk lootet SBD noe som ville vært en nedtur, dagens moral Corvetten herper armouren din, akkurat som NS.

Lenke til kommentar
LOG:Joinet Corvette Gruppe gikk dårlig 3dje gang på rad :no: Ledern "hadde guide" noe han likvel ikke hadde og jeg måtte lede. Vi kom helt til rommet med de 5 gangene som stikker ut(der hvor det er uber Agroer) da fikk plutselig en i gruppen lyst til å løpe fram og tilbake noe som gjorde at vi fikk alle agroene på oss og de slaktet oss. Etterpå løp jeg til escape pod mens de bla ledern spammet "were is that dammed escape pod??? its not on map!!!!".

Jeg ble hvertfall litt lettet når jeg fant ut at sliff- ikke afk lootet SBD noe som ville vært en nedtur, dagens moral Corvetten herper armouren din, akkurat som NS.

Corvette herper armor hvis du ikke har peiling på hvordan du skal gjøre det ;)

Er så evig med exploits og hele corvette er bugga som F. er bare assassin som er vanskelig, ettersom du må faktisk drepe duden. Resten er mulig å soloe(har ikke peiling på rebel missionsa for jeg har bare tatt imp og netural(ganske logisk når jeg er imp :) ) men regner med de er det samme bare med stormtroopers :)

 

Hadde dere corvette-virgins spillt på chimaera kunne jeg tatt dere med på noen tours :p

 

Power-plant hore 2k :)

Endret av So
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...