Gå til innhold

* SWG dagbok *


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

bra at noen skriver her..

 

logg for i går: lastet ned jtl, testet det, ble litt skuffet, men det var ikke mye jeg spillte heller da...

 

var MASSE bugs der..

ellers hadde jeg trodd at 3d kjøring skulle vært litt bedre enn det de har laget, det virket jo som ett gammelt spill med bra grafikk.

 

det er sikkert bedre enn det bare men får satt seg litt inn i det...

 

men treigt gikk det, det gikk vel ca like fort som en swoop, men det var bare ett dårlig skip jeg fikk da, de man bygger er sikkert mye bedre, skal teste mye mer i dag..

Lenke til kommentar

**** **** *

*** KLUBB Så ***** typisk også! I dag fikk jeg tilbake den ****ings Internetten og jeg starter SWG, "LUNCPAD EXE blabla" Nå har SWG klikka :cry: Jeg har akkurat hatt 2 auctioner som jeg må levere og stasj og SWG vil ikke starte.

Jeg har restartet daten startet swg 20 ganger...

 

Har noen noe tips`??

Lenke til kommentar

FeilTesting:Feilen kommer når Luncpad vindu åpnes fra "lodaing-Connecting"

 

Har testet SWG på den andre daten min det funker..., men det er Graffiken dårlig så jeg må få fikset Laptopen...

 

Det er ikke Windows Firewallen eller noe annet slitsomt program har jeg funnet ut

 

Kan det være Skjerm driverne?

Endret av ~Alex~
Lenke til kommentar
**** **** *

*** KLUBB Så ***** typisk også! I dag fikk jeg tilbake den ****ings Internetten og jeg starter SWG, "LUNCPAD EXE blabla" Nå har SWG klikka :cry: Jeg har akkurat hatt 2 auctioner som jeg må levere og stasj og SWG vil ikke starte.

Jeg har restartet daten startet swg 20 ganger...

 

Har noen noe tips`??

akkurat det samme skjedde meg meg i går, tror det har skjedd noe galt med launchpad prøv å reinstall SWG

Lenke til kommentar
**** **** *

*** KLUBB Så ***** typisk også! I dag fikk jeg tilbake den ****ings Internetten og jeg starter SWG, "LUNCPAD EXE blabla" Nå har SWG klikka :cry: Jeg har akkurat hatt 2 auctioner som jeg må levere og stasj og SWG vil ikke starte.

Jeg har restartet daten startet swg 20 ganger...

 

Har noen noe tips`??

akkurat det samme skjedde meg meg i går, tror det har skjedd noe galt med launchpad prøv å reinstall SWG

faen da må jeg finne cdene bare det tar jo noen dager :cry:

Lenke til kommentar

hva gjorde du??

 

jeg tror jeg må gjøre det samme...

 

btw, 3 mnd?? det var MYE jeg har neste blitt master TKA med 5 dagers spilling

tar du buffs og brands, hvis ikke så bør du gjøre det...

tenkte jeg skulle bli master i dag, hvis jeg får SWG til å funke da...

 

ellers blir det når jeg får tilbake cd`n(lånte de bort til en som skulle ha demo, og hadde cd-key, men orket ikke laste ned)

 

fortell hvordan du fikset det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...