Gå til innhold

iPod In-Ear Headphones


Dr.X

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor har folk lyst på slike hodetelefoner?

De er ubehagelige, ikke så god lyd i og en får tinitus(eller hva det nå heter).

Snarveien til øresus er det!!

Så la oss heller diskutere hvilke hodetelefoner jeg(og andre) kan få kjøp

til en pris mellom 250-500. Alt over eller under er for billig eller for dyrt. Hører nesten ikke forskjell likevell.

Lenke til kommentar
Hvorfor har folk lyst på slike hodetelefoner?

De er ubehagelige, ikke så god lyd i og en får tinitus(eller hva det nå heter).

Snarveien til øresus er det!!

Så la oss heller diskutere hvilke hodetelefoner jeg(og andre) kan få kjøp

til en pris mellom 250-500. Alt over eller under er for billig eller for dyrt. Hører nesten ikke forskjell likevell.

Det som er bra med dem er at det ser ikke dumt ut å bruke dem, og det er praktisk når man skal fks. sykle... De som fulgte med iPod har utrolig god lyd syntes nå jeg.. Det eneste dumme er at de myke putene til å ha utenpå faller av i lommen :(

 

Jeg sendte inn klagen her. Veldig kjapp service!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
har hørt at de der skal være elendige... sony har noen som er ganske bra.. skal se om jeg finner en link..

 

edit: http://www.sony.no/ShowProduct.do?site=odw...duct=MDR-EX51LP

 

de har samboern min.. de er helt greie for 400 spenn, men jeg ville heller gått for modellen over som koster 550, og har bedre bass (har jeg hørt)

de er helt ville, skikkelig god bass hvis du dytter de litt inn i øret, knallkjøp

Endret av Pellepirat
Lenke til kommentar
selv om det er livstidsgaranti må du betale for delene de bytter ut, desuten er det et crappy headset

Hmm? Eg har levert inn Koss headset 2 ganger, aldri betalt ei krone. Poenget med garanti er vel at du skal få igjen penger\nytt utstyr dersom det blir øydelagt innan garantitida, hvilket er ut livet på Koss.

Lenke til kommentar
Hmm? Eg har levert inn Koss headset 2 ganger, aldri betalt ei krone. Poenget med garanti er vel at du skal få igjen penger\nytt utstyr dersom det blir øydelagt innan garantitida, hvilket er ut livet på Koss.

Helt enig zeph, men det var ikke tilfellet for meg, måtte tilogmed betale frakt (er en stund siden, så kan være galt) måtte iallefall betale, desuten hjalp ikke reparasjonen, like skurrete etterpå

Lenke til kommentar
kjøp Koss ProtaPro, er ikke mer å si.

Jeg bruker de her:

 

http://www.hifiklubben.no/iz.asp?id=2|p|115|115|4361|pdetail

 

Før jeg kjøpte dem sjekket jeg haugevis av tester på nettet, samt leste en del på forumet her. Disse blir (i hvert fall ble de det når jeg kjøpte dem for ca. 6 måneder siden) skamrost overalt, og får meget gode karakterer i samtlige tester jeg har sett.

 

Søk på "Sennheiser PX 100 review", og sjekk selv.

 

Alternativet er Koss PortaPro, men de er så stygge at jeg ikke hadde gått med dem på hue om jeg hadde fått penger for det.

 

Keyzer

Lenke til kommentar
Jeg sendte en søknad om reparasjon av ørepluggene og sa sannheten som var at jeg hadde sprengt dem.

Bare lurer på åssen du klarte å sprenge dem? :whistle:

Brukte du de på noe annet enn Ipoden din, som etter min mening ikke er istand til å levere annet enn moderate lydtrykk. :thumbdown:

Jeg vil ha volumet på 11- ikke 5 som det er på Ipod.

Rock skal spilles høyt :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...