Gå til innhold

Kerry vs. Bush i saker som betyr noe


Anbefalte innlegg

Gjest medlem-23990

OK John Kerry, men jeg hadde fremdeles rett. Du kan prove a tale sa langt du kan for a skjule at du ikke hadde grunnlag for det du sa, men Danmark har fremdeles forbud mot forskningen, akkurat som jeg sa.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
OK John Kerry, men jeg hadde fremdeles rett.

:cool:

Du kan prove a tale sa langt du kan for a skjule at du ikke hadde grunnlag for det du sa, men Danmark har fremdeles forbud mot forskningen, akkurat som jeg sa.
Det jeg sa? Har aldri sagt deg i mot at Danmark har forbud. Bare konklusjonene som du trekker fra det.
Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990
OK John Kerry, men jeg hadde fremdeles rett.

:cool:

Du kan prove a tale sa langt du kan for a skjule at du ikke hadde grunnlag for det du sa, men Danmark har fremdeles forbud mot forskningen, akkurat som jeg sa.
Det jeg sa? Har aldri sagt deg i mot at Danmark har forbud. Bare konklusjonene som du trekker fra det.

Som er at mange land i Europa er like "ultrakonservativ" som Bush? Men eh... det stemmer det og. ;)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990
Som er at mange land i Europa er like "ultrakonservativ" som Bush? Men eh... det stemmer det og.  ;)

Noen er det. Det landene du nevnte var ikke blant dem. Portugal og Irland har nok forskjellige grunner for å være mot stamcelleforskning enn Tyskland og Østerriket.

Jo, de landene jeg nevnte er akkurat det. Du har ikke tilbakevist dette i det hele tatt. Bare fordi den snutten du leverte ikke nevnte de, og nevnte andre, betyr ikke at de ikke er blant dem som er imot det. Det er rivende likegyldig hvilke grunner landene har for a vaere imot denne forskningen, det eneste jeg sa er at de faktisk var det, og det er de.

 

Du bare ror og ror og ror, mens baten din bare tar inn mer og mer vann.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...