Gå til innhold

Omtale av Codename: Panzers (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det en bug i spillet...

Jeg får ikke opp noen dagbok når jeg loader mission 2, og introvideoen viser bare togstasjonen i noen sekunder....

Kan jo godt hende det skal være sånn, men syns det var rart ettersom det vises dagbok før mission 1 samt en litt lengre trailer...

Flere som har dette problemet?

Skrevet

Ja dette var et virkelig bra spill og med gnistrende flott grafikk også. Selv om man fikk litt "Sudden Strike, bare i 3d" følelsen til tider var det gode missions og en meget godt balansert vanbskelighetsgrad som gjorde det til en vinner.

Anbefales sterkt! :thumbup:

Skrevet
Ikke f*** om jeg leser en artikkel skrevet på nynorsk!! :nei:  :realmad:

Samme her, får angst! Nesten som å lese vedtektene til Lånekassa på nynorsk annethvert år (de utgis idiotisk nok annethvert år på nynorsk og annethvert år på bokmål) I år er det et bokmåls-år, thank Gawd!)

Skrevet
Samme her, får angst! Nesten som å lese vedtektene til Lånekassa på nynorsk annethvert år (de utgis idiotisk nok annethvert år på nynorsk og annethvert år på bokmål) I år er det et bokmåls-år, thank Gawd!)

Herre. Jeg er virkelig imot sidemålsundervisning i skolen, men har da ingen problem med å lese nynorsk. Jeg kan ikke å skrive det, men lese bør ikke være noe problem for noen som er oppvokst i Norge. Det er da ingen som tvinger deg til å lese artikkelen.

Skrevet
...men lese bør ikke være noe problem for noen som er oppvokst i Norge. Det er da ingen som tvinger deg til å lese artikkelen.

Joda, jeg kan lese, men det gir meg frysninger. Jeg tenker på bonde-Noreg og tvangsinnmatingen i ungdomsskola og videregående. Derfor foretrekker jeg å ikke lese :p

Helt riktig, ingen som tvinger meg. Derfor skal jeg lese review en annen plass.

Skrevet

ja, liker ikke nynorsk noe sæli selv, men kan gost lese det om inholdet er noe som jeg interesserer meg for, hviket denne artikkelen var til full

allerede kjøpt det, og det herjer :w00t:

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...