Gå til innhold

hvorfor spiller dere fremdeles CS ?


Anbefalte innlegg

hva får dere (sier dere siden jeg er på et cs forum) til å fremdeles spille cs, det er da ikke akkurat nytt, ikke noe bra grafikk og ikke noe serlig nyskapende gameplay som skiller seg forferdelig ut :dontgetit:

 

det er også ganske gammelt, det har da kommet ganske mange nye spill som burde være både bedre og artigere enn dette spillet.

 

selv mener jeg at det er såpas mange folk som sier "jo fakk, CS ruuuuuuler" at folk rettogslett tror at det er det eneste spillet i hele verden.. :ohmy:

 

eller hva mener dere???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

cs er et spill man nesten kan bli ubegrenset god i. spillet har exstremt bra muligheter for teamplay og taktikk, en viktig faktor i at cs er så populært er at mappene er så basic, dette gjør at man kan lage taktikker osv...... spillmotoren er også utviklet til sitt fulle, dvs spillet oppdateres hele tiden, med retting på bugs o.l. andre spill med map som jungeler med busker o.l som man kan gjemme seg i blir alldri noe populært for her legges for mye til tilfeldighetene, og man kan lissom ikke bli shikkerlig god, mange andre spill er liksom slik at man kan bli best på 2 timer.... altså begrenset skill level. det er det som gjør at cs er så populært

 

men: cs ruuuuuuuler ikke, ikke no bra grafikk o.l. spill som ruuuuler er doom3, hl2, farcry o.l. man eller ihvertfall jeg spille cs for å tilfredstille et behov :p , ikke fordi det er bra

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar
hva får dere (sier dere siden jeg er på et cs forum) til å fremdeles spille cs, det er da ikke akkurat nytt, ikke noe bra grafikk og ikke noe serlig nyskapende gameplay som skiller seg forferdelig ut :dontgetit:

Det er jo hipt å spille de tøffeste spillene med den villeste grafikken, og bare løpe rundt og treffe på hvert eneste skudd, fordi det ikke finnes utfrodring i rekylen? CS er faktisk et av få spill for det faktisk kreves litt trening for å mestre det, og du kan liksom "kjenne" at du treffer. Samtidig er det ikke tilgriset med masse annet grafikksøl, som papirer som henger på veggen, bokser på bakken, trær overalt, og sånne ting som gjør alt så uoversiktlig. CS handler ikke om grafikk, hvor nytt det er, eller gameplayet. Jeg spiller det fordi det krever et ekstremt bra teamplay for å bli gode, og det er nettopp det som er morsomt med spill og leker - at det kreves samspill. I tillegg krever det ikke allverden av hardware.

 

Btw, sjakk har ikke akkurat bra grafikk, det er ikke nyskapende osv, men det er populært for det.

Lenke til kommentar
cs er et spill man nesten kan bli ubegrenset god i. spillet har exstremt bra muligheter for teamplay og taktikk, en viktig faktor i at cs er så populært er at mappene er så basic, dette gjør at man kan lage taktikker osv...... spillmotoren er også utviklet til sitt fulle, dvs spillet oppdateres hele tiden, med retting på bugs o.l. andre spill med map som jungeler med busker o.l som man kan gjemme seg i blir alldri noe populært for her legges for mye til tilfeldighetene, og man kan lissom ikke bli shikkerlig god, mange andre spill er liksom slik at man kan bli best på 2 timer.... altså begrenset skill level. det er det som gjør at cs er så populært

 

men: cs ruuuuuuuler ikke, ikke no bra grafikk o.l. spill som ruuuuler er doom3, hl2, farcry o.l. man eller ihvertfall jeg spille cs for å tilfredstille et behov :p , ikke fordi det er bra

Jeg er ikke noen stor tillhenger av CS, men det du sier er jeg helt enig i! Jeg spiller ikke så mye data lenger som jeg gjorde før, men det blir vel et par timer med CS innimellom...

 

Nye spill prøver jeg egentlig bare for å se hvordan grafikken er :whistle: Personlig liker jeg best spill hvor man bygger sin egen base, styrker osv...

Lenke til kommentar
spill med map som jungeler med busker o.l som man kan gjemme seg i blir alldri noe populært for her legges for mye til tilfeldighetene, og man kan lissom ikke bli shikkerlig god,

vell, tenkte bare jeg skulle si at vi er ganske mange som koser oss på ghost recon online, med team spilling.

 

Selvfølgelig ert vi ikke like mange som cs-gjengen, bare en brøkdel faktisk, men å komme her og påstå at det ikke er taktikk og team play i andre spill med jungel o.l. er helt feil.

 

Og jeg kan love deg at det er fryktelig stor avstand fra de beste og til normalen i ghost.

 

CS er populært, det er ikke det jeg sier, men jeg tror ikke de grunnene du nevnte er hovedgrunnen.

Lenke til kommentar

Den grunnen jeg har kommet frem til, er at folk spiller det fordi "alle" gjør det, er i allefall det intrykket man får, ikke at de som spiller det mener det, men det gjør jeg.

 

Ellers som folk sier, grafikken har ikke mye å si, men om den er bra så er jo ikke det noe minus.

 

Samtidig er det lett og bli "god", mens det er vanskelig å bli virkelig god.

 

Kloke ord fra en som spiller noen timer CS i måneden :)

Lenke til kommentar
eller hva mener dere???

Jeg mener at du er en idiot, men det er jo så.

 

Anyways:

Jeg har prøvd Americas Army, jeg hatet det fra ende til annen.

 

CS har elendig grafikk, men når ble grafikk alt?

Mulighetene til å spille sammen som et lag eksistrer ikke på samme måte i andre spill. (Kanskje BF?)

 

I CS er du avhengig av andre, og andre er avhengig av deg.

Taktikk mulighetene, sammarbeidsnivået og gameplayet er det som gjør CS så bra.

Synd flere ikke kan se dette, men hvis de heller vil spille multiplayer på Far Cry (som er noe av det dummeste jeg har vært med på) bare for grafikken, så for all del.

 

Jeg spiller av 3 grunner:

1. Det er et morsomt spill

2. Jeg spiller mye med klanen, som er noen av de morsomte folkene jeg vet om.

3. Jeg er avhengig av det. Noe jeg tror mange er.

 

Sånn som det ser ut nå, så vil jeg fortsette til CS dør ut.

Men det er jo meg..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...