jespah Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 Jeg leter etter en plug-in til msn. Funksjonen er slik at når en person åpner et chattevindu med deg, ser du d før personen skriver meldingen. Han trenger ikke skrive en melding i det hele tatt, du ser bare at han åpner chattevinduet allikevel. Noen som vet hva jeg snakker om og hvor jeg kan få tak i det?
satanjapan Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 kan hende de har en sånn plug-in på http://msgplus.net
akira7 Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 (endret) Den heter Stuffplug, jeg bruker den selv! Utrolig bra program. Du kan se hvem som helst åpner vinduet ditt, og du får vite når vedkommende lukker chattevinduet ditt. Link Endret 21. september 2004 av NiwT
Krankemot Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 ADVARSEL!!!!!: det er VIRUS i msn plus, jeg installerte det selv, måtte installere windows på nytt ... FRARÅDER dere til å installere msn msg plus!!!!
Rockmann Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 ADVARSEL!!!!!: det er VIRUS i msn plus, jeg installerte det selv, måtte installere windows på nytt ... FRARÅDER dere til å installere msn msg plus!!!! feil du svarte ja på den avtalen med sponsing derfor fikk du my search har selv gjort det men folkens svar nei
akira7 Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 Legger til et bilde som forklarer hvordan programmer virker
B4stian Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 ADVARSEL!!!!!: det er VIRUS i msn plus, jeg installerte det selv, måtte installere windows på nytt ... FRARÅDER dere til å installere msn msg plus!!!! feil du svarte ja på den avtalen med sponsing derfor fikk du my search har selv gjort det men folkens svar nei ja, svar nei!! og det er forresten ikke virus, men MYYYYYE spyware.
Krankemot Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 det vil si at hvis man svarer nei får mn ikke noe spyware/virus?
agony Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 ADVARSEL!!!!!: det er VIRUS i msn plus, jeg installerte det selv, måtte installere windows på nytt ... FRARÅDER dere til å installere msn msg plus!!!! Sånn går det når man ikke tenker over hva man svarer ja på. Kjører msn+ på 3 pcer, og kan ikke se noe problem med det, annet enn at man bør huske å velge nei på spyware underinstalasjonen. Utenomdet, er det masse kjekt digg å leke seg med i msn+, anbefales.
akira7 Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 får ikke stuff plug til og funke Hva har du problemer med?
Rockmann Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 får ikke stuff plug til og funke Hva har du problemer med? når folk skal prate så kommer ikke sånn ting at he invite you to conversation
akira7 Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 Skjønte den ikke, jeg. Forklar deg nærmere!
Rockmann Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 når folk skriver til meg får jeg ikke opp sånn vindu som vist øverst
akira7 Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 Ehem. Har du innstallert plug'in og restartet MSN da?
Rockmann Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 Ehem. Har du innstallert plug'in og restartet MSN da? ja
Nicklas Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 Jeg har MSN Plus og har ikke hatt noen problemer hittil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå