Gå til innhold

Den store Grisevitstråden


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et ektepar hadde det vanskelig økonomisk, og derfor bestemte de seg for at kona skulle prostituere seg. De ble enige om en minimumspris på 1000 kroner, men mannen var litt urolig for dette opplegget, så han skulle sitte i bilen et lite stykke unna.

 

Den første kvelden gikk kona bort til en fremmed mann i en bil. Hun hoppet inn, og han dro fram det største utstyret hun noen gang hadde sett.

"Njaa", sa kona, "det vil nok komme på 1200 kroner det!"

"Åh, jeg har bare 900", sa den fremmede.

Da hoppet kona ut av bilen igjen og løp rundt hjørnet til mannen sin i bilen og sa:

"Du, kan vi ikke låne ham 300?"

Lenke til kommentar

Lille Lotte ble med pappaen sin til frisøren. Mens Lottes pappa satt i frisørstolen og ble klippet, stod lille Lotte tett inntil og så på mens hun slikket på en sukkerstang.

Frisøren lente seg mot henne og sa;

"Unge frøken, du kommer til å få hår på godteriet ditt.."

"Jepp, og jeg kommer til å få pupper og!"

Lenke til kommentar

-

 

Neger med svær kuk håndhilser på dverg i badstuen og presenterer seg som Turner Brown.Dvergen besvimer,våkner og utbryter:Jeg syns du sa turn around...!!!

 

 

-

 

Kapteinen på det transatlantiske flyet melder at de har problemer og kommer til å havarere i Atlanteren.

 

En av passasjerene, en ung barmfager blondine, går helt fra skaftene og begynner å skrike å bære seg - Jeg er alt

for ung til å dø, det er enda ingen mann som har virkelig fått meg til å føle meg som en riktig KVINNE. Jeg er alt for

ung til å dø, er det ingen her som kan hjelpe meg så jeg i alle fall får følt meg som riktig kvinne før jeg dør.

 

De andre passasjeren glemmer helt sin egne situasjon og ser seg rundt og lurer

på om det er noen som kommer til å gjøre noe.

 

Bakerst i flyet reiser en atletisk ung mann seg, han begynner å gå sakte oppover

midtgangen, mens han knepper av seg skjorten, knapp for knapp.

 

Den unge blondinen, begynner å puste tungt, blir rød flammete i kinnene og ganske opphisset.

 

De andre passasjerene stirrer i taushet på det som utspiller seg mens den unge mannen sakte går oppover mot

kvinnen. Han kommer helt opptil henne, og nå er kvinnen svært opphisset og svelger tungt.

 

Mannen lener seg frem til henne og visker henne i øret - Stryk denne skjorta her!

 

-

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Tenk nå, hvis man erstattet J med P i alt som har med jul å gjøre. For en HERLIG tid det ville bli.....!

Vi ville ha en hel pulemåned med pulebord, pulefest, pulefrokost, pulenisser, pulegaver, pulepynt og pulemat.

Og damene kunne glede seg til puleaften, når selveste pulenissen med stor P kommer. For ikke å snakke om lille-puleaften of 1. og 2.puledag. Da kunne vi pratet om den deilige puletid da! Også rompul for å runde det hele av!

 

God pul!

 

 

 

 

:dontgetit::lol:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Hvordan har det seg at alle instrumenter som søker etter intelligens i universet peker bort fra jorden? :ermm::hmm:

 

hørt av en gift mann:

 

- Min svigermor bor bare et steinkast fra oss. Men i går traff jeg endelig, så nå skal hun flytte…

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

og så denne:

 

Barn i bilens baksete forårsaker ulykker - Ulykker i bilens baksete forårsaker barn.

 

------------------------------------------------------------------------------------------------

 

– Hva sier du? Tok Johansen livet av seg? Det trodde jeg var det siste han ville gjøre!

 

– Det var det også . . .

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Hørt i baren på Titanic:

 

- Jeg ville ha is i whiskyen, ja, men det finnes grenser!

 

----------------------------------------------------------------

 

– Min sønn… Dette er den lykkeligste dagen i ditt liv!

 

– Men far da, jeg gifter meg jo ikke før i morgen… ?

 

– Ja, nettopp…

Endret av enema
Lenke til kommentar

Gammelt ektepar gjør seg klar. Hun smører gang på gang med glidemiddel i skrittet. Han ser på, så tar han av lenken på klokken i vesten og snurrer den rundt pikken. Hun ser på og spør:

"Hva i alle dager er det du gjør?"

"Legger på kjetting... det ser ut som det blir slapseføre."

Lenke til kommentar

Jeg hadde akkurat gått av bussen, da jeg fikk øye på et virkelig velkonfigurert objekt med skikkelige attributter og et meget brukervennlig grensesnitt Hun liknet ikke en som hadde gått i cluster, snarere en fra Bad Sector. Plutselig snudde hun seg og opprettet en forbindelsesorientert kobling mellom øynene våre. Jeg stod som linket til jorden - jeg var hennes slave. Jeg spurte om det var noe jeg kunne serve henne med, og hun svarte at hun gjerne ville være host for meg - bare OS/2 - slik at det ikke ble noen interrupts.

 

Min klokkefrekvens steg kraftig og jeg følte meg som en Mac-mann på en PC-konferanse. Kort etter satt jeg i kabinettet hennes og scannet environmentet mens hun kalibrerte seg til optimal ytelse. Jeg gikk bort til window'et og utenfor var luften tykk av bugs. I karmen stod det et bilde av henne og hennes mann. Så hun var altså for multi-prosessering??

 

Novel, plutselig kom hun inn i stuen og jeg slo over til chat-mode. Etter ca 6 minutter var hun klar til en oppkobling og jeg trakk kabelen ut. Hun så spørrende på den og spurte om den ikke var litt liten til å være en joystick. Jeg svarte at den var komprimert når den var i hvile modus og at den bare skulle varm-bootes litt opp. Deretter tok jeg på virusbeskyttelsen og førte interfacene våres sammen. Etter 7 timer kom jeg med en upload og disconnectede. Men hun ville ha mer så hun tok fram et nytt gummidyr og sa at hun var gal etter menn som ville kjøre i protected mode. Jeg svarte at slik var jeg bare installert i den nye oppgraderingen. Etter 7 nye timer måtte jeg sende en time-out på grunn av overflow i hennes gate. Jeg disablede min spooler-funksjon og gikk over i dvale-modus.

 

Jeg våknet plutselig av en kald-boot og kjente at jeg trengte en total rekompilering. Samtidig kjente jeg at jeg var kastet ut av hennes system og ikke kunne komme inn igjen uansett hvor mange pakker jeg sendte til porten hennes. Litt skuffet besluttet jeg meg for å surfe videre. Jeg forsøkte siden å trace henne men det var umulig da hun åpenbart brukte dynamisk adressering.

 

håper dere skjønte den... :whistle:

Lenke til kommentar

lol (alle barna :p) :!:

 

han og hun har vært sammen i over et år, og de var så glade i hverandre at de skulle gifte seg.

 

kun én ting bekymret ham ham. kjærestens mor som var svært så sexy, flørtet med ham ofte, åpenbart, til og med mens han satt sammen med kjæresten sin.

 

så en dag trengte hun hjelp til oppvaskkummen, og rørleggersom han var stod snart ved døra til tjeneste. moren hans åpnet døra og rev ham inn og sa at han kunne velge:

 

1. han kunne bli med henne opp på soverommet og "leke" før han og datteren hadde giftet seg, slik at han ikke brøt ekteskapsløfter

2. han kunne gå ut døra med god samvittighet

 

han gikk ut døra etter nøye gjennomtenkning, og hans kommende svigerfar overrasket ham bakfra;

 

nå kan du gifte deg med min datter, du har bestått testen vår!

 

MORAL: gjør som denne denne mannen i historien; oppbevar kondomer i bilen utenfor

Endret av enema
Lenke til kommentar

Two whales, a male and a female, were swimming side by side in the ocean.

Suddenly, the male whale spots a ship in the distance. He recognizes it as

the whaling ship that killed his father. Filled with anger, he says to his

female companion, "That's the ship that killed my father! Let's swim

closer!" When they were close enough, the male said, "Why don't we swim

under the ship and blow air through our blow holes and break the ship into a

million pieces? That will be sweet revenge." And the female agreed to this.

So they each took a deep breath of air, swam under the ship, and blew

enormous amounts of air under the ship. The ship flew into the air and

crashed back to the sea and broke into a million pieces. The pair of whales

started to swim off when they realized that the sailors were floating in the

ocean. The male whale was furious and said to the female whale, "They're

still alive, but I've got another idea. Let's swim around and gulp down all

the sailors!" That's when the female stopped swimming, looked at her man and

said, "Oh no... I agreed to the blow job but I'm NOT swallowing the seamen."

Lenke til kommentar

Veit du likheten mellom å ronke og å vinne i lotto? Plutselig sitter du med en million i hånda! :p

------------------------------------------------------------------------------------------------

Og en til:

En 3 år gammel gutt satt i badekaret og undersøkte testiklene sine og spurte moren sin: Er dette hjernen min mor? Nei ikke ennå gutten min.

 

------------------------------------------------------------------------------------------------

Enda en:

de har elsket å full av hop spørr hun "hva skal vi kalle ungen? " han drar av seg kondomen, knyter knute på den, og sier "kommer'n seg ut her i'fra kaller vi'n McGyver! "

 

------------------------------------------------------------------------------------------------

Når jenter venter på sex, er det som å vente på snø. Ikke vet de hvor mange centimeter som kommer, og heller ikke hvor lenge den blir....

------------------------------------------------------------------------------------------------

Alle barna: Alle barna hadde en sexpartner utenom Ronny.. Han hadde en ponny...

:!:

Lenke til kommentar

Min sønn, nå er du stor

så jeg vil forklare:

Mitt svik mot din mor

- det lar seg forsvare….

Jeg var førstereisgutt

da jeg møtte en kvinne,

vettet tok slutt

- jeg lot meg forblinde…

 

Hun var vakker og langbent

sort hår ned til baken.

Hun var helt eksellent,

-jeg har aldri sett maken…

 

Jeg spanderte litt drikke

Hun var som en flamme,

det sugende blikket...

- jeg brant med det samme….

 

Vi kysset ved baren,

hun var erfaren og deilig

Jeg var ung og villfaren,

- så det var beleilig…

 

Hun bet meg i øret

og hvisket meg stille;

"hvis hun fikk forføre

ble alt som jeg ville…."

 

Jeg lot meg forlede

jeg verket av kåtskap....

Jeg stønnet av glede

da hun kysset mitt redskap.....

 

Hun brukte sin munn

som en melkemaskin.

Det tok knapt et sekund

før jeg kom med et hvin…

 

Nå var det henne

som lå der og stønnet

Hun ba meg kjenne

på det ventende kjønnet…

 

Jeg følte med handen

- her var noe galt!

Jeg gikk fra forstanden

og knyttneven smalt…

 

De har sperret meg inne,

du har en morder til far…

for hun jeg trodde var kvinne

var en velutstyrt kar !

 

-------------------------------------------------------------------

 

Ole Brumm er stor og kåt, Tussi går der varm og våt. Oles pikk i Tussi puttar, stangar på til pikken buttar! Tussi kneggar, Ole spyr, Tussi var ein utkledd fyr...

 

--------------------------------------------------------------------

 

Tja det var dagens ''trodde var kvinne-var mann vitser''

 

:cool:

Lenke til kommentar

Startskotet gjekk og sædcella Knut kasta seg ut i det store kappløpet. Etter litt iherdig svømming var han nesten i ledelsen, og han satte inn alt han hadde. Brått merka han at det gjekk tyngre og tyngre, og han høyrde ein av dei andre cellene seie: "Stopp karar! Me er blitt lurt, me står til knes i drit!"

Endret av Junior19
Lenke til kommentar

I dei hine hårde dagar var det ikkje så lett å komme seg fra stad til stad dersom man budde litt avsides til.

 

Innerst i Trøndelag låg bondegardane relativt spreidd. Der var ein bonde som var ungkar som hadde hyra inn ein dreng, og som skulle gi han ei innføring i plikter og korleis det var å bu på garden.

 

"Kva gjer du når trangen kjem over deg, Bonde" spurde drengen. "Det er jo ikkje akkurat lett å finne kvinnfolk her, fleire mil som det er til nabogarden!"

Bonden rødma lett, og så harka han og sa: "jau, no skal du høyre. Skulle trangen bli for ille så tek eg meg ein tur ut i fjøset og stiller meg bak den finaste søya som står der, også har vi det fint!"

Drengen blei sjokkert og tenkte med seg sjølv at dette skulle han no aldri begi seg utpå.

 

Sommaren gjekk, og vinteren kom, og mot slutten av vinteren var drengen så blå om ballane at han ikkje visste kva han skulle gjere. Han var så desperat som kun menn kan bli. Så ein kveld så innsåg han at han ikkje hadde noko valg, så han sneik seg ut i fjøsen og plukka seg ut den søya han synes var finast og stilte seg bak ho og kledde av seg. Han tok godt tak i ulla, og støytte til. Men det var ein sprek sau han hadde fått tak i, og den ville slett ikkje være med på denne hyrdestunda, så idet drengen støytte, så bykste sauen ut av kvea og la på sprang ut av fjøset med drengen hengande bakpå.

 

I ein vill fart gjekk det, nedover dalen, forbi nabogarden, ned til bygda, og vidare, alt medan sauen gav i frå seg eit samanhengande brek:

 

"Bææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææ"

 

Best som det var så passerted dei stambenken til bygdas eldre garde, der dei satt i solveggen utanfor gamleheimen og filosoferte over krig og fred og sånn.

Då han såg og høyrde dette spetakkelet som kom durande forbi utbraut ein av dei:

 

"Dennj ungdommen no til dags, altså! Klæ ha dem itj råa tel, men kvite motorsykla, dæ ska dæm ha sæ!"

Endret av Junior19
Lenke til kommentar

En far og hans seks år gamle sønn går forbi det lokale bordellet. En av horene stikker hodet ut av vinduet og vinker til faren.

- Pappa, hvem var hu dama? spør sønnen.

- Bare en dame som jobber der, sier faren.

- Jammen hva slags sted er det hun jobber på ??

- Et sted som de selger det beste mannfolk vet, forklarer faren. - Men dette skal du få høre alt om når du blir eldre.

Men junior er vitebegjærlig og utålmodig. Han knuser sparegrisen sin, rasker sammen en håndfull kronestykker og rusler inn på bordellet. Her klasker han myntene i disken og sier til kvinnen som står der:

- Jeg skal ha det beste mannfolk vet.!

Kvinnen blir forlegen, ikke minst på grunn av "kundens" unge alder. Så hun forsvinner ut på kjøkkenet, smører syltetøy på tre loffskiver og gir dem til gutten.

- Værsågod, Her har du det beste mannfolk vet, sier hun.

Samme ettermiddag sitter gutten og spiser middag med sine foreldre, og han er nødt til å skryte:- Pappa, i dag var jeg nede i det huset du vet og kjøpte det beste mannfolk vet!! Faren måper. Moren måper. De utbryter i kor:

- Nå tøyser du!

- Gjør jeg vel ikke! protesterer gutten.

- Først hadde jeg en, så hadde jeg en til. Men så ble jeg så sliten at den siste bare slikket jeg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...