Jump to content
Sign in to follow this  
Znoken

Netshop sin kundeservice

Recommended Posts

Fikk problemer med mitt hovedkort igår søndag...Ringte til netshop idag kl1100 og forklarte de hva som var problemet at jeg trodde det hadde skjedd noe med hovedkortet mitt...Siden jeg bor i Larvik så er det ikke lange kjøreturen for meg til Netshop i Sandefjord så jeg kjørte bort og leverte kortet mitt hos dem...Fikk beskjed at det kom sikkert til og ta 2-3 dager før jeg fikk det tilbake og det er jo igrunn helt greit siden det sikkert er noen returer de må se på hver eneste dag...Komplett sin retur er jo som tidligere sagt her på forumet blitt veldig lang...Kl 1400 ringte min mobil det var fra Netshop og de sa at det bare var og komme og hente hk da de hadde fikset det...Makan til service skal du lete lenge etter...Pratet med en som heter Knut og jeg må bare si at hvis alle webshopper hadde hatt en sånn mann som han så hadde ikke vært mye klaging på de forskjellige webshoppene...Makan til serviceinnstilt mann som Knut tror jeg man skal lete lenge etter...Tror Netshop skal være glad for at de fant han først...

 

Bare måtte dele dette med dere her på forumet.....

 

Ps...fikk til og med sjokolade når jeg var og hentet hk igjen.... :thumbup:

 

Mvh

Znoken

Edited by Znoken

Share this post


Link to post

konklusjonen er altså at alle nettbutikker burde ansette en knut :)

 

personlig er jeg mildt sagt imponert over netshop og kundeservicen.

hadde en retur på et skjermkort,ble sendt inn på en fredag, dette mottok de på en mandag og samme dag sendte de ut et nytt kort til meg :)

Share this post


Link to post

Haha, ja, alle burde ansette Knut. :p

Tror nok de fleste er imponert av Netshops kundeservice, den har vært enestående for min del.

 

Er det noen som har sett en eneste negativ erfaring med Netshop?

Har bare sett enstemmig ros av dem, og jeg håper at de har råd til å oppeholde denne servicen. Tror nok de har kjørt med underskudd ang. support en god stund (Jeg har ikke peiling tho :)) for å opprette ett image som en plettfri webshop, og det er bare genialt.

 

Så, massemasse ros til Netshop, your #1 baby.

Share this post


Link to post

Handla en LCD der en gang.

 

Det var en jeg var spesielt ute etter.

Fant den hos Netshop sent på kvelden,kun èn igjen...

Heiv meg over telefonen ca 19:50 (!) for å sikre meg den. Måtte også ha med et papir til tollen i forbindelse med utførsel.

 

Da jeg sjekka mailen dagen etter, fant jeg en fra Netshop: "Leveringsbekreftelse med referansenummer", sendt 09:45.

 

 

Positiv til Netshop: +1

 

 

PS: Det må være MINST en til på Netshop som er verdt lønna, skjermen min var "Pakket av TAT".

Neppe Knut det. ;)

Share this post


Link to post

Hm, jeg heter ikke Knut. Men skulle gjerne ha jobbet hos Netshop for det :)

 

Virker som en genial bedrift der alle ansatte har skikkelig ståpå-innstilling.

 

La oss håpe de fortsetter slik og ikke blir som Komplett.....

Share this post


Link to post

De er raske på labben med å finne feil, evnt gi deg et ny vare :)

 

da jeg kjøpte et SN85G4 kabinett (kabinett med HK, vifte, PSU og I.C.E CPU kjølesystem) og skulle installere Windows gikk alt dritt... jeg leverte (dagen derpå) kabinettet inn kl 11.00 og de sa at de skulle sjekke det opp..

jeg gikk hjem å la meg, så ringte tlf mens jeg sov i 13.00 tiden, og det var en hyggelig fyr som sa at HK i min SN85G4 var svidd, og siden de ikke hadde fler SN85G4 kabinetter igjen så fikk jeg heller få den OPPGRADERTE versionen av kabinettet, nemlig SN85G4v2 som har 10W mer i PSU og har Silent Fan i heatpipe..

 

Netshop netshop netshop ja vi elsker deeeeeeeeg.. :love:

Share this post


Link to post

Hipp hurra for netshop. Har aldri bestilt noe der, men ny maskinen som snart skal bestilles blir å ha mange komponenter derfra. Hvis de yter så god service som alle sier så fortjener de å få en sjanse fra meg også.

 

btw: synd at ikke paintballshopene i norge har en fyr som heter Knut, de kunne mildt sagt trenge en (les: etter å ha ventet en og en halv mnd så sender de feil produkt :thumbdown: )

Share this post


Link to post
Føler meg sviktet av Netshop siden jeg aldri har fått noen defekte deler fra dem - ingen mulighet til å oppleve den enestående servicen ved retur. :(

Stakars deg. Kan du ikke sende noen deler til meg, så kan jeg ødelegge dem for deg. SÅÅÅ kan du sende dem til Netshop ? :tease:

Share this post


Link to post

Netshop er best!

 

Er en ny kunde av de, siden jeg ikke trengte noe hardware før nå, kjøpte en harddisk, har bestilt en komplett pc med skriver til en veninne av moren min og skal kjøpe NEC 1770NX når de kommer inn. Men da SKAL jeg ha sjokolade, ikke noe teite, sorte drops. :p

Share this post


Link to post

Jeg var utrolig fornøyd 1. gangen jeg bestilte hos netshop.

Jeg var veldig fornøyd 2. gangen jeg bestilte hos netshop

Jeg var fornøyd 3. gangen jeg bestilte hos netshop

Jeg var delvis fornøyd 4. gangen jeg bestilte hos netshop.

Jeg var ikke fornøyd 5. gangen jeg bestilte hos netshop.

Jeg var oppgitt av at de var så trege med å få levert pakker til posten 6. gangen jeg bestilte hos netshop.

Jeg ble ekstatisk 1. gangen jeg bestilte fra Psdata. Levert på døren på 21 timer.

 

Vet ikke jeg, netshop har nok bra service, men det blir nok som med alt annet.

de blir for store, og har for mye å gjøre. før eller siden går det galt. Netshop har f.eks ikke god nok dialog med posten. Du kan ikke få express over natten, eller levering på døren lørdag. Det er ikke i systemet ennå. komplett og psdata mm har det.

 

jeg er ikke ute etter å sverte netshop, synes bare det blir litt vel mye skryt og hype.

 

V

 

edit: leif

Edited by vetle

Share this post


Link to post

ja tydeligvis alt for store 18 av 19 som er storfornøyde bare i denne tråden.... Det sier vel sitt for min del. Har ikke handla der, men har korrespondert litt på mail. Og det har gått fort for å si det sånn. Så det kan jo jeg stille opp med da, rask email respons :D

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...