Gå til innhold

Netshop sin kundeservice


Anbefalte innlegg

Egentlig enig i at det ikke gjør noe om pakken åpnes for å kunne gi detaljert info om produktet, men i dette tilfellet er det litt morsomt at du argumenterer for dette da det på det omtalte produktet ligger "Ingen informasjon" tilgjengelig på websidene deres.

 

Link :whistle: :!:

Det er jo ikke sikkert at pakken er blitt åpnet for å oppdatere sidene, men kan ha blitt åpnet for å svare på spørsmål fra en kunde som har ringt for å sjekke minne etc.

 

Men jeg mener jo at Netshop burde ha lagt oppi et ark som forklarer grunnen til at pakken er blitt åpnet.

 

 

PS

 

Det var ikke meningen å forsvare Netshop i det vide og brede. Jeg har bare handlet en gang hos Netshop, og da måtte jeg returnere skjermen jeg bestilte til min store fortvilelse pga pixelfeil, fikk en ny skjerm rimelig fort. Men jeg var rimelig frustrert over å måtte returnere min kjære 20" før jeg hadde fått brukt den skikkelig. Men Netshop kunne jo ikke lastes og jeg synes de håndterte returen helt greit.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Tips til Netshop

Anbefaler at dere legger et ark opp i pakken, når dere bryter forseglingen for å sjekke innholdet, som forklarer hvorfor forseglingen er brutt. I tillegg til at pakkerne får beskjed om å pakke 2 ekstra sjokolader ved forsendelsen for å bøte på skaden ovenfor oss kunder.

 

Tips til oss kunder

La alltid nettbutikken få 2 sjanser. Selv om du føler at servicen var dårlig første gang, så må du se på dialogen du har hatt med nettbutikken og se om de faktisk prøver å gjøre opp for seg. At de pakker for sent eller at posten er treg, kan være et engangstilfelle.

Helt enig her. I allefall at ett ark med forklaring blir vedlagt produktet. Er det bare for å se på minnebrikkene om hvilken type det er f.eks så vil ikke jeg har noe prob at antistatisk pose er brutt.

 

Handlet noe fra Netshop for litt siden og det blir ikke siste gang. Blir garantert mere handling hos dem i fremtiden. :D

Lenke til kommentar
Fikk endelig svar fra Netshop i dag - nei de rikker seg ikke en tomme. Selv om jeg ikke anser kortet som nytt så gjør de det.

 

Synd for Netshop - hadde troa på at det kunne være en bra butikk.

 

Tilbake til PS-Data som jeg enda er helt fornøyd med ;)

Voldsomt til sutring da?!!?

 

Du har fått en svært god forklaring på hvorfor kortet var tatt ut av esken, men isteden bare surtrer du videre. Sjekket du om det var riper på kontaktflatene til AGP-connector?

 

Når de sier at de faktisk ikke hatt noen returer av samme kort, så burde det være nok. Den forklaringen din om støv på viften gjør det ikke veldig lett å ta deg seriøst. Virker VELDIG som du bare smører tykt på for å få det til å høres værre ut.

 

Når jeg tenker meg om er det kanskje like greit at du slutter å handle hos Netshop. Da slipper du å ødelegge for alle andre som er knallfornøyd med.

Hehe - jeg anser meg ferdig med den saken for ca en måned siden :)

 

Men siden du spør - ja det var merker (riper/streker som om den var satt i en AGP kontakt) på AGP connectoren. Men det er mulig de tester hvert kort på fabrikken, og at de kan stamme derfra?

 

Hvis du spør om det er skruemerker etter festing av kortet til kabinett - nei, men bruker du f.eks thumbscrews som mange nye kabinett har blir det ikke slike merker.

 

PS: Det var da svært som du rakker ned på meg bare siden jeg har hatt et par negative erfaringer med Netshop :p Føler ikke selv at jeg har overdrevet situasjonen eller krevd mer enn det som er rett og rimelig.

Lenke til kommentar

Det ser ut til at Netshop har skaffet seg en hel liten menighet bare ved å dele ut litt sjokolade ! Skyldes dette at veldig mange her på forumet forsatt ligger på fjortisstadiet eller der omkring siden de lar seg kjøpe av litt sjokolade ? (mob-mob) :blush:

 

Netshop er sikker greie de men så mye bedre enn andre tror jeg ikke de er.

 

Min historie er at jeg kjøpet et Abit NF7 v2 for over en måned siden. Etter få dager begynte HK vifta å bråke. Jeg ringte å klaget men sa at jeg ikke hadde lyst til å plukke ut HK og returnere det pga vifta. Karen på support var grei han og ba meg sende en mail så skulle han sende meg en vifte når han hadde det for hånden. Det er som sagt over en måned siden og jeg har purret en gang ute å ha fått hverken svar eller ny vifte.

 

Så så my bedre på service enn andre er ikke Netshop. Jeg har ikke klaget og det kommer vel en vifte etterhvert. PS jeg like ikke sjokoladen - smakte jalla.

Lenke til kommentar
Min historie er at jeg kjøpet et Abit NF7 v2 for over en måned siden. Etter få dager begynte HK vifta å bråke. Jeg ringte å klaget men sa at jeg ikke hadde lyst til å plukke ut HK og returnere det pga vifta. Karen på support var grei han og ba meg sende en mail så skulle han sende meg en vifte når han hadde det for hånden. Det er som sagt over en måned siden og jeg har purret en gang ute å ha fått hverken svar eller ny vifte.

 

Så så my bedre på service enn andre er ikke Netshop. Jeg har ikke klaget og det kommer vel en vifte etterhvert. PS jeg like ikke sjokoladen - smakte jalla.

Min vifte begynte også å bråke etter en stund da jeg hadde Abit NF7-S v2.0. Sendte bare en problembeskrivelse til [email protected] og fikk ny vifte i løpet av en uke. Det kan lønne seg å snakke med Abit direkte. De har som regel meget god kundesupport.

Endret av Spaz
Lenke til kommentar
Det ser ut til at Netshop har skaffet seg en hel liten menighet bare ved å dele ut litt sjokolade ! Skyldes dette at veldig mange her på forumet forsatt ligger på fjortisstadiet eller der omkring siden de lar seg kjøpe av litt sjokolade ? (mob-mob) :blush:

 

Netshop er sikker greie de men så mye bedre enn andre tror jeg ikke de er.

 

Min historie er at jeg kjøpet et Abit NF7 v2 for over en måned siden. Etter få dager begynte HK vifta å bråke. Jeg ringte å klaget men sa at jeg ikke hadde lyst til å plukke ut HK og returnere det pga vifta. Karen på support var grei han og ba meg sende en mail så skulle han sende meg en vifte når han hadde det for hånden. Det er som sagt over en måned siden og jeg har purret en gang ute å ha fått hverken svar eller ny vifte.

 

Så så my bedre på service enn andre er ikke Netshop. Jeg har ikke klaget og det kommer vel en vifte etterhvert. PS jeg like ikke sjokoladen - smakte jalla.

Da er vifta på vei.

 

Fikk mail fra Netshop i dag at de først nå hadde fått et kort i retur som de kunne ta vifte fra. Greit nok det, jeg har ikke lidd noen nød og var ikke glemt av Netshop :thumbup:

Lenke til kommentar

Uansett hva alle dere andre sier så tror jeg bestemt at Netshop faktisk er bedre enn alle andre (med unntak av MPX som er jevngode). De har så klart sine uheldige dager de også, men ser man på snittet og det generelle så ligger de et godt stykke foran de andre. Se bare på webshopguiden, de har jo suveren omtale, mener det er bevis nok. Finner jo ikke annet enn 6'ere der. Stå på Netshop, love ya :thumbup:

Lenke til kommentar

Sist jeg handle hos NetShop var en Zalman 7000B-Cu, og etter jeg hadde bestilt oppdaget jeg at de faktisk hadde noen 12 dB Papst vifter på lager. Etter å ha påført meg selv et klask i panna sendte jeg mail til NetShop og spurte om de kunne inkludere en slik vifte.

 

2 min etterpå fikk jeg svar:

 

Hei

 

da er dette fikset :-)

 

 

Med vennlig hilsen

Joachim Heibø, Salg

 

www.Netshop.no

 

Inkludert var en ekstra strømkabel-splitter-ting til 69,- som jeg fikk gratis :w00t:

NetShop og Zalman 7000B-Cu :love:

Endret av skag1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...